net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι αλλαγές του BMW R1200GS

Από το κλίμα ανανέωσης της βαυαρικής εταιρίας δε θα μπορούσαν να ξεφύγουν βεβαίως τα κορυφαία της σειράς, R 1200 GS και Adventure. Και οι δύο μοτοσικλέτες έχουν δεχθεί το απαραίτητο αισθητικό “φρεσκάρισμα” αλλά και ουσιώδεις αλλαγές, όπως η αύξηση ισχύος.

 
Συγκεκριμένα, ο boxer κινητήρας των 1.170 κ. εκ. αποδίδει πλέον 105 ίππους (από 100) με το εύρος λειτουργίας του να έχει αυξηθεί στις 8.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο έχει ανασχεδιαστεί, για μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακρίβεια, οι σχέσεις έχουν γίνει πιο κοντές για καλύτερη αξιοποίηση της δύναμης, ενώ για το Adventure δίνεται η δυνατότητα για ακόμη πιο κοντή 1η σχέση, για τα δύσκολα κομμάτια στο χώμα…

Η θέση οδήγησης μπήκε στο… μικροσκόπιο με αποτέλεσμα, το ανανεωμένο μοντέλο να φέρει νέα σέλα, ενώ το τιμόνι μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο διαφορετικές θέσεις, μία για εντός και μία για εκτός δρόμου.

Το πιο σημαντικό στοιχείο το αφήνουμε για το τέλος και αυτό δεν είναι άλλο από την νέα ηλεκτρονική ανάρτηση ESA (Electronic Suspension Adjustment) που διατίθεται ως έξτρα εξοπλισμός.

Μετά την Κ 1200 S, η γερμανική φίρμα μεταφέρει την τεχνογνωσία της στην ηλεκτρονική διαχείριση των αναρτήσεων και στο χώμα. Μέσω ενός διακόπτη ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών καταστάσεων φορτίου (οδηγός, οδηγός με αποσκευές, οδηγός και συνεπιβάτης) τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με τρία προγράμματα σκληρότητας της ανάρτησης για “άνετη”, “κανονικά” και “σπορ” οδήγηση στην ασφάλτινη διαδρομή.
Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και για την εκτός δρόμου οδήγηση με δύο βασικές ρυθμίσεις και τρία διαφορετικά προγράμματα σκληρότητας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Χωρητικότητα – 1.170 κ. εκ.
Ισχύς – 105/7.500
Ροπή – 11,72/5.750
Τροφοδοσία – ψεκασμός
Διαστάσεις (ΜxΠ) – 2.210x930
Ύψος σέλας – 850/ 870
Ρεζερβουάρ – 20 λίτρα
Βάρος – 229 κιλά (πλήρες ρεζερβουάρ)
Φρένα (Ε, Π) – 2Δ/305, Δ/265
Αναρτήσεις (Ε, Π) – Telelever, Paralever

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ