Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία
Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία
  • Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία
  • Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία

Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία

Με βάση το Ninja ZX-4R.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 77 ίππων.
Στην παραγωγή το 2024 ή το 2025.

Με βάση το Ninja ZX-4R

Εδώ και πολλά χρόνια (όπως είναι λογικό άλλωστε), όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν μια «βάση» (έναν κινητήρα και ένα πλαίσιο) για περισσότερα από ένα μοντέλα, προσπαθώντας – και καταφέρνοντας – να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα για όλα τα γούστα. Έτσι έχουμε ένα «σπορ» μοντέλο, ένα «γυμνό» μοντέλο, ίσως ένα Scrambler ή ένα ρετρό μοντέλο, με το κόστος ανάπτυξης και εξέλιξης να έχει ήδη «πληρωθεί». Η Kawasaki προφανώς ακολουθεί και αυτή την ίδια τακτική όπως είδαμε με τα Ninja, τα οποία ακολουθούσαν τα γυμνά Z και μετά τα ρετρό RS.
Όπως λένε οι φήμες από την Ιαπωνία και συγκεκριμένα από τους συναδέλφους του Young Machine (οι οποίοι έχουν μια πολύ καλή «μύτη» για τέτοιες προβλέψεις), κάτι τέτοιο θα συμβεί και στην περίπτωση του Ninja ZX-4R, το οποίο θα ακολουθήσει το ρετρό γυμνό Z400 RS, χτυπώντας σε μια κατηγορία που γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
 

Τετρακύλινδρος κινητήρας 77 ίππων

Η διαφορά της Kawasaki εδώ είναι ότι η βάση της είναι πολύ πιο «επιθετική» από τις βάσεις που έχουμε συνηθίσει στα νεορετρό. Ενώ οι περισσότεροι εκεί παίζουν μπάλα στην κατηγορία Α2, προσελκύοντας νέους αναβάτες, η Kawasaki χρησιμοποιεί τον κινητήρα και το πλαίσιο του Ninja ZX-4R. Μιλάμε λοιπόν για έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 77 ίππων (που στο Ninja φτάνει τους 80 με Ram-Air) και 42 Nm ροπής, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και λόγο συμπίεσης 12,3:1. Η Ninja ZX-4R ζυγίζει 188 κιλά πλήρης υγρών, οπότε με την αφαίρεση των πλαστικών μπορούμε να περιμένουμε μια μικρή μείωση βάρους. Γίνεται αμέσως εμφανές ότι η Z400 RS (αν οι φήμες αληθεύουν και βγει στην παραγωγή) δεν θα είναι απλώς μια ρετρό μοτοσυκλέτα που θα έχει ως βασικό της όπλο το στιλ, καθώς οι επιδόσεις ακολουθούν από κοντά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στην παραγωγή το 2024 ή το 2025

Εδώ τα πράγματα είναι κάπως πιο θολά. Αρχικά η εκτίμηση μιλούσε για 2-3 χρόνια μετά την εμφάνιση του ZX-4R. Όμως οι πληροφορίες τώρα αναφέρουν ότι η Honda θα κυκλοφορήσει το CB400 με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα το 2025. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το ποιο μοντέλο θα βγει πρώτο στην αγορά είναι σημαντικό για τις πωλήσεις και η Kawasaki θεωρητικά έχει το προβάδισμα (έχοντας ήδη τη βάση της μοτοσυκλέτας). Θα πιέσουν λοιπόν οι «πράσινοι» για να κυκλοφορήσουν το Ζ400 RS μέσα στο 2024; Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε περισσότερες πληροφορίες.