H... επίμαχη εικόνα του νέου Kawasaki ZX-4R, από το περιοδικό Young Machine της Ιαπωνίας.

H... επίμαχη εικόνα του νέου Kawasaki ZX-4R, από το περιοδικό Young Machine της Ιαπωνίας.

Η Kawasaki ίσως ετοιμάζει νέο ZX-4R

Η Kawasaki θέλει πάντα να έχει ηχηρή παρουσία στις σπορ μοτοσυκλέτες, ενώ δεν έχει κρύψει ότι θέλει τον «τελευταίο λόγο», όσον αφορά στην ισχυρότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Τα τελευταία χρόνια, η Kawasaki διαθέτει προτάσεις στα 400, 600 και 1000 κυβικά, ενώ παρουσίασε και το 4κύλινδρο 250άρι της για τις Ασιατικές αγορές. Ωστόσο, με την αγορά των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίας κατηγορίας να παρουσιάζει σημάδια αναγέννησης, οι Ιάπωνες συνάδελφοι μας παρουσιάζουν στοιχεία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Η μορφή ενός νέου ZX-4R σε περιοδικό!

Το Young Machine είναι ένα Ιαπωνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας με φαντασία που… οργιάζει, αλλά και –από ότι φαίνεται- με μια καλή ομάδα γραφιστών! Το τελευταίο πόνημα του εντύπου, ήταν μια εικόνα που προδιαθέτει για την άφιξη ενός νέου ZX-4R. Το ρεπορτάζ λέει ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι ολοκαίνουργια, εξού και η πολύ επιθετική σχεδίαση της, που έλκει στοιχεία από το αμφιλεγόμενο, αλλά ξεχωριστό ZX-10R του 2021.
Με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, έχουμε αρκετά να περιμένουμε, σε τεχνικό επίπεδο: Δεν γίνεται ξεκάθαρο, αν η νέα ZX-4R θα είναι δικύλινδρη ή τετρακύλινδη, ή αν θα είναι… καν 400άρα! Και αυτό, διότι η μεσαία κατηγορία supersport παίρνει μια νέα κατεύθυνση και τα μοντέλα που την αποτελούν, επιδεικνύουν κυβισμούς στα 600-700 κυβικά και ιπποδυνάμεις στο επίπεδο των 80-100 ίππων.
 

Τι περιμένουμε;

Με τα παραπάνω δεδομένα, τα σενάρια είναι τα εξής: Το πρώτο, ότι η Kawasaki ετοιμάζει μια ριζική ανανέωση του Ninja 400, πιθανώς και με μια αλλαγή ονομασίας: Το μοντέλο θα αποκτήσει νέα εμφάνιση, νέα ηλεκτρονικά και εξοπλισμό, αλλά θα παραμείνει στο επίπεδο των 48 ίππων ισχύος, για να είναι κατάλληλο με το A2 δίπλωμα.
Το δεύτερο σενάριο, έχει να κάνει με την παρουσίαση μιας ολοκαίνουργιας μεσαίας supersport, που θα αντικαταστήσει την ZX-6R ολοκληρωτικά. Για να γίνει κάτι τέτοιο, η νέα μοτοσυκλέτα θα πρέπει να αποδίδει κοντά στους 100 ίππους και εδώ μιλάμε, για ένα μοντέλο πρακτικά από το μηδέν.
Το τρίτο σενάριο, που μπορούμε να σκεφτούμε εμείς, είναι η παρουσίαση μιας τετρακύλινδρης Supersport στα 400 κυβικά, επικαλούμενης το «πνεύμα» των δεκαετιών του 80 και του 90, η οποία όμως πιθανότατα δεν θα έρθει ποτέ στην Ευρώπη, λόγω ρύπων. Τι πιστεύετε εσείς ότι θα γίνει;  
 
Στα σχεδιαστικά χνάρια του νέου ZX-10R!
-3D σχέδια κυκλοφόρησαν στα Ιαπωνικά μέσα
-Κάτι ακούγεται για… 100 ίππους!
-Δεν γίνονται ξεκάθαρες περισσότερες τεχνικές πληροφορίες
Τι περιμένετε να δείτε εσείς από την Kawasaki;