Ιδιαίτερη διάταξη πίσω ανάρτησης

LED προβολείς και επιθετική σπορ εμφάνιση

Κινητήρας 465 κυβικών εκατοστών απόδοσης 40 ίππων

Πλήρως ψηφιακά όργανα

LED πίσω φωτιστικό σώμα

Sym Maxsym TL1 (+ Τεχνικά Χαρακτηριστικά)

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των mega scooter αναμένεται να πάρει φωτιά, αφού από την επόμενη χρονιά η Sym θα έχει στην γκάμα της το ολοκαίνουργιο Maxsym TL1.

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Μετά τη Yamaha με το TMAX και την Kymco με το AK550, μπαίνει και η Sym στο παιχνίδι των mega scooter με το νέο Maxsym TL1 και, όπως αρμόζει σε αυτή την κατηγορία, υπόσχεται σπορ συμπεριφορά, πολυτέλεια και πλούσιο εξοπλισμό σε ένα πακέτο με επιθετική εμφάνιση.

Η καρδιά του Maxsym TL1 είναι ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος, 8-βάλβιδος κινητήρας 465 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 40 ίππους και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα που μειώνει τους κραδασμούς και κάνει βελούδινη τη λειτουργία του κινητήρα ανεξάρτητα από τις στροφές λειτουργίας. Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό E.F.I. και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT με την τελική μετάδοση να γίνεται με αλυσίδα.

Η μεγάλη καινοτομία πάνω στο Maxsym TL1 είναι στον τομέα της ανάρτησης η οποία αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ στην αριστερή πλευρά του scooter που στο πάνω μέρος του διαθέτει έναν πλήρως ρυθμιζόμενο συνδετικό βραχίονα έξι αρθρώσεων, από τον οποίο μπορεί να αλλάξει το ύψος του πίσω μέρους του scooter. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με τη Sym, είναι η αυξημένη άνεση όταν το περνάει πάνω από κακοτράχαλους δρόμους, ενώ θα εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά όταν ο αναβάτης αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα.

Το μεταξόνιο των 1.550 χιλιοστών ενισχύει την ευελιξία και σε συνδυασμό με την 50-50 κατανομή βάρους εμπρός και πίσω οι αντιδράσεις στις εντολές του αναβάτη είναι πιο άμεσες. Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 275 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο ίδιας διαμέτρου πίσω, φυσικά με δικάναλο ABS. Οι τροχοί του είναι 15 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 εμπρός και 160/70-15 πίσω αντίστοιχα.

Από πλευράς εξοπλισμού διαθέτει εμπρός προβολέα, πίσω φωτιστικό σώμα και φλας τεχνολογίας LED, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κράνος. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 800 χιλιοστά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 13 λίτρα. Θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2018.

  • ΣΤΑΥΡΟΣ

    Αρκετα καλο ακουγεται και φαινεται. Αλλα αν κοστιζει πανω απο 7000 ευρω δυστιχως στην ελλαδα θα παει απατο.

     
  • JOHN

    να δουμε ποσο θα κανει,γιατι η KYMCO to τσιτωσε στα 10000 ρικα λες και δεν υπαρχει πια μεσαια ταξη στην Ελλαδα οπως ειπε και ο τσακαλωτος την εξαφανισαν σκοπιμα με διαταγη πιστωτων.

      16