net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Spirit Charger ονομάζεται το σκίτσο που παρουσίασε η Kawasaki στο Tokyo. Μάλλον δεν θα μείνει πολύ έτσι.

Εν σειρά 4κύλινδρος είναι και ο δεύτερος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των Ιαπώνων.

Δεν αποκλείεται το συγκεκριμένο μοτέρ να είναι μεσαίου κυβισμού.

Πτερύγια που ελέγχουν τη ροή του αέρα που φτάνει στην τουρπίνα μέσω σερβομηχανισμού, είναι η νέα τεχνολογία που παρουσίασε η Kawasaki.

Συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και υδραυλική υποβοήθηση στη μανέτα θα φέρει το H2 του 2016.

Μόνο το νέο χρώμα θα είναι διαφορετικό στο H2R, σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Kawasaki: Νέο turbo concept!

Τελικά, οι φήμες για νέο υπετροφοδοτούμενο Kawasaki, είναι αληθινές αφού η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε ένα νέο μοτέρ μεσαίου κυβισμού στο Σαλόνι του Tokyo μαζί με ένα σκίτσο μοτοσικλέτας.

 
Η Kawasaki, κινούμενη παραδοσιακά, επέλεξε το Tokyo για να παρουσιάσει τo νέο concept της αλλά και για να αποκαλύψει μια νέα τεχνολογία υπερτροφοδότησης κινητήρα.

Ο Πρόεδρος της Kawasaki Motorcycle and Engineering Company, Kenji Tomida ανακοίνωσε παράλληλα ότι τα H2/H2R θα συνεχίσουν φυσικά να παράγονται την επόμενη χρονιά. Επίσης, πέρα από το νέο χρώμα που θα αφορά τελικά και τις δύο εκδόσεις της υπερτροφοδοτούμενης μοτοσικλέτας τους, μικρές αλλαγές έχουμε και στα ενδότερα. Συγκεκριμένα στο H2 η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου φέρει αναβαθμισμένες ρυθμίσεις, ενώ η μοτοσικλέτα επωφελείται από την προσθήκη συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα.

Ο κ. Tomida παρουσίασε επίσης το σκίτσο ενός νέου concept υπερτροφοδοτούμενου μοντέλου. Το Concept SC 01 ή «Spirit Charger» είναι σύμφωνα με τον Ιάπωνα μόνο μία από κατευθύνσεις που εξετάζει η σχεδιαστική ομάδα της Kawasaki για το μέλλον των υπερτροφοδοτούμενων μοντέλων της εταιρείας. Το «Spirit Charger» υποδεικνύει μια μοτοσυκλέτα κατάλληλη για καθημερινή, άνετη οδήγηση μεγάλων αποστάσεων, σε σχέση με την εστιασμένη στις απόλυτες επιδόσεις προσέγγιση που υιοθετήθηκε για τις Ninia H2R και Η2. Λέτε η εφαρμογή να αφορά μοτέρ μεσαίου κυβισμού σε αυτή την περίπτωση;

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει ο νέος «Balanced Supercharged» κινητήρας, όπως τον αποκαλεί η Kawasaki. Το εν σειρά 4κύλινδρο μοτέρ συνδυάζει την υπερτροφοδότηση με την αυξημένη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πτερύγια στην εισαγωγή του υπερτροφοδότη που ρυθμίζουν τον όγκο και την κατεύθυνση του εισαγόμενου αέρα για αυξημένη αποδοτικότητα.

Ο κ. Tomida αποκάλυψε, τέλος, μια νέα έννοια που περιγράφει τη σχεδιαστική φιλοσοφία που διέπει τα παλιότερα, τρέχοντα και μελλοντικά μοντέλα Kawasaki, επονομαζόμενη «Rideology», η οποία συνίσταται σε τρεις βασικές κατευθυντήριες γραμμές: «Πρώτα, οι μοτοσυκλέτες πρέπει να διαθέτουν δύναμη και χάρη, δεύτερον να είναι διασκεδαστικές και απολαυστικές στην οδήγηση, και τρίτον να χρησιμοποιούν την τεχνολογία αιχμής όλου του ομίλου Kawasaki για να εμπλουτίζουν τις ζωές των ανθρώπων παγκοσμίως.»

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ