net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Διακόσια άλογα, διακόσια κιλά βάρους (1 περισσότερο από το απλό R1), ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins, Carbon φέρινγκ, special λάστιχα και τηλεμετρία για το YZF-R1Μ!

Γυαλισμένο το ρεζερβουάρ, γυαλισμένο και το αλουμινένιο ψαλίδι, και ένας μοναδικός χρωματισμός για το YZF-R1M του 2015. Σε περιορισμένη παραγωγή!

Το 1Μ θα φοράει ημί-ενεργητικές αναρτήσεις ERS (Electronic Racing Suspension) της Ohlins, ένα υπέρ-προηγμένο σύστημα αναρτήσεων μπροστά, και πίσω.

Το ERS λαμβάνει στοιχεία από την μονάδα αισθητήρων IMU, αλλάζοντας τη λειτουργία των αναρτήσεων σε πραγματικό χρόνο, για βέλτιστη απόδοση παντού.

Το R1M φοράει ελαστικά που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό, μέσα από συνεργασία των Yamaha & Bridgestone. Η διάσταση πίσω είναι 200/55-17.

Θέλετε να κάνετε ένα YZF-R1M δικό σας; Θα πρέπει να κάνετε αίτηση στην αντιπροσωπεία, όταν ανοίξει το σύστημα αιτήσεων, την 1η Δεκεμβρίου του 2014.

EICMA 2014: YZF-R1M

Δίπλα στο YZF-R1 του 2015, η Yamaha παρουσίασε και τη special έκδοση περιορισμένης παραγωγής YZF-R1M, με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins, carbon κοστούμι, τηλεμετρία μέσω smartphone, κλπ.

 
Το YZF-R1M (με το 1Μ να αποτελεί αναγραμματισμό της MotoGP μοτοσικλέτας M1) αποτελεί την πιο λαχταριστή έκδοση του YZF-R1M, με εντυπωσιακά καλούδια που το φέρνουν όσο κοντύτερα γίνεται στις μοτοσικλέτες των πιλότων του MotoGP.

Ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση από την Ohlins
Το 1Μ θα φοράει ημί-ενεργητικές αναρτήσεις ERS (Electronic Racing Suspension) της Ohlins, ένα υπέρ-προηγμένο σύστημα αναρτήσεων τόσο μπροστά, όσο και πίσω. Το ERS λαμβάνει στοιχεία από την μονάδα αισθητήρων IMU (που μετράει την κινητική δυναμική της μοτοσικλέτας σε έξι άξονες), αλλάζοντας τη λειτουργία των αναρτήσεων σε πραγματικό χρόνο, για βέλτιστη απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Μέσα στα πλεονεκτήματα του συστήματος περιλαμβάνεται η αποφυγή της υπερβολικής βύθισης του πιρουνιού κατά την είσοδο στη στροφή, ο βελτιωμένος έλεγχος στη στροφή, και η καλύτερη πρόσφυση στις εξόδους των στροφών. Το ERS προσφέρει δύο κύριες επιλογές στον αναβάτη, όσον αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης. Αυτόματη, και manual. Μέσα σε αυτές τις 2 επιλογές, προσφέρονται τρία διαφορετικά setup στην κάθε μία, δημιουργώντας συνολικά 6 διαφορετικά setup. Στο αυτόματο mode, δύο από τις επιλογές έχουν μια λειτουργία, που επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει επιπλέον μικρό-ρυθμίσεις στη λειτουργία των αναρτήσεων, ώστε να τις φέρει ακριβώς στα μέτρα του, ή στα μέτρα μιας συγκεκριμένης πίστας / διαδρομής. Για καλύτερα χαρακτηριστικά απόσβεσης, το πιρούνι διαθέτει πλήρως διαχωρισμένες λειτουργίες, με την απόσβεση συμπίεσης να βρίσκεται στο αριστερό καλάμι, και την απόσβεση επαναφοράς στο δεξί. Το design του ERS επιτρέπει επίσης την ανεξάρτητη ρύθμιση των αποσβέσεων μπροστά και πίσω, με τις αρχικές ρυθμίσεις να γίνονται δίχως εργαλεία, χειροκίνητα.

Carbon φέρινγκ
Ως γνήσιο factory racer, το YZF-R1M θα διαθέτει full carbon κοστούμι (φέρινγκ, φτερό, και κάλυμμα μονόσελου). Η βαφή είναι νέα, μοναδική για το 1Μ, σε ασημένιο μεταλλικό look, με μπλε λεπτομέρειες, που ταιριάζουν με τις ζάντες, στο στιλ του αγωνιστικού YZR-M1.

Τηλεμετρία με GPS
Στο στάνταρ εξοπλισμό του YZF-R1M βρίσκεται και το CCU (Communication Control Unit), η μονάδα ελέγχου επικοινωνίας, που μέσω ενός φιλικού interface, παρέχει πληθώρα πληροφοριών τηλεμετρίας στον αναβάτη. Γυρολόγιο, ταχύτητα, θέση γκαζιού, θέση GPS, γωνία κλίσης, και πολλά ακόμη. Ο αναβάτης μπορεί να εξετάσει τα δεδομένα, να τα συγκρίνει και να τα αποθηκεύσει, χρησιμοποιώντας ασύρματη επικοινωνία με ταμπλέτα, ή smartphone. Μέσω ενός application που θα κατεβάζει ο αναβάτης, θα μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με το YRC (Yamaha Ride Control System), το σύστημα που ελέγχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσικλέτας, έχοντας τη δυνατότητα να δει όλες τις ρυθμίσεις, να τις κατεβάσει, και να τις αλλάξει μέσα από το κινητό του! 

Μοναδικό design
Το γυαλισμένο ρεζερβουάρ είναι ένα ακόμη ξεχωριστό χαρακτηριστικό που απαντάται μόνο στο 1M, χρώμα που ταιριάζει με το ασημί φέρινγκ. Γυαλισμένο είναι όμως και το αλουμινένιο ψαλίδι, σε αντίθεση με το μαύρου χρώματος ψαλίδι του «απλού» R1.

Το 1M διαφοροποιείται αισθητικά και στις χρυσές ακτινικές δαγκάνες μπροστά, ενώ η ανάρτηση ERS διαθέτει εντυπωσιακά εσωτερικά καλάμια στο 43άρι πιρούνι, σε χρυσό χρώμα.

Ελαστικά υψηλών προδιαγραφών
Το R1M φοράει ελαστικά που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό, μέσα από συνεργασία των Yamaha & Bridgestone –θυμίζουμε πως η Bridgestone είναι και ο προμηθευτής ελαστικών για το MotoGP. Η γόμα που χρησιμοποιούν τα ελαστικά (120/70-17 εμπρός και 200/55/-17 πίσω) είναι ειδική, σχεδιασμένη για να βελτιστοποιεί τα χαρακτηριστικά απόδοσης του R1 στην πίστα. 

Σε περιορισμένη παραγωγή
Θέλετε να κάνετε ένα YZF-R1M δικό σας; Θα πρέπει να κάνετε αίτηση στην αντιπροσωπεία, όταν ανοίξει το σύστημα αιτήσεων, την 1η Δεκεμβρίου του 2014. Η παραγωγή θα είναι ιδιαίτερα περιορισμένη, με τη Yamaha να αναμένει την ζήτηση να ξεπεράσει την προσφορά.

Yamaha Racing Experience – YRE
Όλοι οι τυχεροί κάτοχοι του YZF-R1M θα λάβουν πρόσκληση από τη Yamaha, για να πάρουν μέρος στην Yamaha Racing Experience, με το 1Μ τους, σε 4 ευρωπαικές πίστες, τον Ιούλιο του 2015. Στη μιάμιση μέρα της αγωνιστικής εμπειρίας Yamaha, οι αναβάτες θα συναντήσουν VIP καλεσμένους της εταιρείας (μυρίζει Rossi… μυρίζει Lorenzo), και να οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες τους στην πίστα, με τη συνδρομή κορυφαίων εκπαιδευτών, αλλά και τεχνικών που θα τους βοηθήσουν να ρυθμίσουν στην εντέλεια τις αναρτήσεις τους.

Το YZF-R1M θα διατεθεί μόνο σε ένα χρωματικό συνδυασμό (Silver Blu Carbon) και αναμένεται να φθάσει στις αγορές τον Μάρτιο του 2015.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4T, 4K, 4B/K, 2ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 197,3/13.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,5/11.500
Βάρος (kg, γεμάτο): 200


 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ