
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο
Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2025
				Νέος ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ “δάκρυ”.
Τετρακύλινδρος 948 κ.εκ. με νέο ψεκασμό και ομαλότερη λειτουργία....
					 

				Νέος ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ “δάκρυ”.
Τετρακύλινδρος 948 κ.εκ. με νέο ψεκασμό και ομαλότερη λειτουργία....
					 

				Νέα ναυαρχίδα TRK σε δύο εκδόσεις για άσφαλτο και χώμα. 
Δικύλινδρος 95,2 ίππων με 3 modes οδήγησης και συμπλέκτη ολίσθησης. ...
					 

				Από το περίπτερο της KOVE μια streetfighter που θυμίζει Γιαπωνέζα.
Τετρακύλινδρος 444 κ.εκ. με 61 ίππους και 205 km/h τελική....
					 

				Από το περίπτερο της KOVE, μια νέα είσοδος στον κόσμο των cruiser.
V-twin 578cc με 60Nm ροπής και προγράμματα Sport–Eco....
					 

				Τετρακύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και υψηλές στροφές λειτουργίας.
Πλαίσιο αλουμινίου και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις....
					 

				Σπορ σχεδίαση και διαστάσεις που θυμίζουν «μεγάλη» μοτοσυκλέτα.
Δικύλινδρος κινητήρας 344 κ.εκ. με 47,6 άλογα και 190 km/h τελική....
					 

				Η CFMOTO παρουσίασε στην EICMA 2025 το νέο 1000 MT-X με 111 ίππους και τρικύλινδρο κινητήρα.
Πλαίσιο, γεωμετρία και αναρτήσεις στα πρότυπα μεγάλω...
					 

				Νέος κινητήρας 56 ίππων με traction control και 2 riding modes. 
Ενισχυμένο πλαίσιο με ελαφρύτερο υποπλαίσιο και νέα ανάρτηση. ...
					 

				Δικύλινδρος κινητήρας 486 κ.εκ. με 47,6 ίππους και 45 Nm ροπής.
Αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής και φρένα J.Juan με ABS....
					 

				Νέος V2 κινητήρας 650 κ.εκ. με 56 ίππους και 62 Nm ροπής.
Αμερικανικό στυλ με ευρωπαϊκή προσέγγιση στην ποιότητα....
					 

				Σπάνια, επιθετική και συλλεκτική – μόνο 30 X-GP στον κόσμο.
Αεροδυναμική από το MotoGP – Φτερά παντού και leg wings....
					 

				Η νέα εποχή της Aprilia στα GT scooters ξεκινά από την  EICMA.
Ανεστραμμένο πιρούνι και πλαίσιο ατσάλινο διπλό σωληνωτό....
					 

				Το E-Clutch εξαπλώνεται: Πέντε νέα μοντέλα για το 2026.
Ρυθμίσεις για κάθε οδηγό – τρεις τρόποι αλλαγής ταχυτήτων....
					 

				Νέος δικύλινδρος κινητήρας με 48 ίππους και αυτόματο σύστημα συμπλέκτη. 
3 modes οδήγησης, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ και διαστάσεις τροχών 19-1...
					 

Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 την ολοκαίνουρια CB1000GT 2026, σηματοδοτώντας την είσοδο του ονόματος Hornet σε μια νέα sport-touring εποχή. Το νέ...

				CP2 κινητήρας 689 κ.εκ. – Το τέρας αξιοπιστίας με 73,4 ίππους.
Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων....
					 

				Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα R7 με αναβαθμισμένο κινητήρα CP2 και τεχνολογία Euro5+.
Κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με 72,4 ίππους και νέο...
					 

				Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας 663 κ.εκ. με 100 ίππους.
Η μεσαία κατηγορία επιστρέφει στους τετρακύλινδρους....
					 

				Κλασική γραμμή με διαχρονική ταυτότητα.
Δικύλινδρος κινητήρας 648 κ.εκ. ...
					 

				Ρετρό σχεδίαση με off-road χαρακτήρα και ηλεκτρική καρδιά.
Ανεστραμμένο πιρούνι, μονοαμορτισέρ και προσεγμένη κατασκευή....
					 
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  info@mototriti.gr
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.