QJMotor SRK 1051 RR: Νέα superbike 142 ίππων με έντονη ιταλική ταυτότητα

142 ίπποι και ιταλικό DNA: Η QJMotor μόλις έριξε βόμβα στη superbike κατηγορία
Ιταλικός αέρας στον σχεδιασμό της νέας SRK 1051 RR.
Αύξηση ισχύος και τετρακύλινδρος κινητήρας 142 ίππων.
Marzocchi αναρτήσεις, φρένα Brembo και cornering ABS.
Πολύ πιθανόν να τη δούμε Ευρώπη μέσα στο 2026.
Ιταλικός αέρας στον σχεδιασμό της νέας SRK 1051 RR
Η QJMotor SRK 1051 RR έκανε επίσημα την εμφάνισή της και η νέα superbike δεν κρύβει καθόλου τις ιταλικές της επιρροές. Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί από τη C-Creative, το στούντιο του Giovanni Castiglioni, πρώην στελέχους της MV Agusta, ενώ ο σχεδιαστής Adrian Morton – επίσης πρώην MV – ηγήθηκε της δημιουργίας. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που θυμίζει έντονα την MV Agusta F3, με δυναμική γραμμή και premium αισθητική που δύσκολα παραβλέπεται. Η QJMotor αξιοποιεί ξεκάθαρα τις σχέσεις της με Ιταλούς designers για να ανεβάσει τον πήχη στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία.
Αύξηση ισχύος και τετρακύλινδρος κινητήρας 142 ίππων

Κάτω από τα φέρινγκ κρύβεται ο γνωστός τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας της SRK 921 RR, αλλά αναβαθμισμένος. Η SRK 1051 RR αγγίζει πλέον τους 142 ίππους στις 10.600 σ.α.λ. και αποδίδει 10,7 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ., περίπου 16 ίππους περισσότερους από το μικρότερο αδερφό μοντέλο. Η επιλογή της QJMotor να βασιστεί σε μια ήδη δοκιμασμένη πλατφόρμα, αυξάνοντας όμως τις επιδόσεις, δείχνει ότι στοχεύει ευθέως στο ευρωπαϊκό κοινό που αναζητά ισχυρά, αλλά προσιτά superbikes.
Marzocchi αναρτήσεις, φρένα Brembo και cornering ABS
Το πλαίσιο συνδυάζει σωληνωτό χάλυβα με στοιχεία αλουμινίου, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα τη στιβαρότητα που απαιτείται σε υψηλές ταχύτητες. Η ανάρτηση προέρχεται από τη Marzocchi, ενώ στο φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, επιβεβαιώνοντας ότι η QJMotor δεν κάνει οικονομίες σε βασικά περιφερειακά. Το πακέτο ολοκληρώνεται με cornering ABS, δίνοντας στη SRK 1051 RR τη σύγχρονη ηλεκτρονική υποστήριξη που απαιτεί η κατηγορία. Το βάρος φτάνει τα 215 κιλά γεμάτο, με ύψος σέλας 835 χιλιοστά, 130 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και 15 λίτρα χωρητικότητα ρεζερβουάρ.
Πολύ πιθανόν να τη δούμε Ευρώπη μέσα στο 2026
Αν και η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, η QJMotor έχει αποδείξει ότι τοποθετεί τα μοντέλα της κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Αν συνεχίσει την ίδια πολιτική, η SRK 1051 RR πιθανότατα θα πιέσει την αγορά, προσφέροντας επιδόσεις και εξοπλισμό που συνήθως συναντώνται σε πολύ ακριβότερες superbikes. Η εταιρεία δεν έχει ξεκαθαρίσει σε ποιες χώρες θα κυκλοφορήσει πρώτα, όμως οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ευρώπη θα την υποδεχθεί μέσα στο 2026. Με την εμφάνιση να θυμίζει MV Agusta και τις προδιαγραφές να αγγίζουν premium επίπεδο, η νέα SRK 1051 RR στοχεύει αναβάτες που θέλουν ιταλικό σχεδιασμό και τετρακύλινδρη απόδοση χωρίς το αντίστοιχο υψηλό κόστος.



