LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

KTM 990 Duke R 2026: Η πιο σκληρή εκδοχή της 990 επιστρέφει!

Διαβάστηκε από 1.202 αναγνώστες (25/11/2025)
Η νέα KTM 990 Duke R 2026 επαναφέρει την αυστριακή naked στο επίκεντρο, με στοχευμένες αναβαθμίσεις που τη φέρνουν πιο κοντά στις απαιτήσεις των σκληροπυρηνικών φίλων της μάρκας.
3 Φωτογραφίες »

Η νέα KTM 990 Duke R 2026 επαναφέρει την αυστριακή naked στο επίκεντρο, με στοχευμένες αναβαθμίσεις που τη φέρνουν πιο κοντά στις απαιτήσεις των σκληροπυρηνικών φίλων της μάρκας.

Ανανεωμένη εμφάνιση και πιο επιθετικός χαρακτήρας.
Νέο πλαίσιο με ενισχύσεις και αναβαθμισμένες WP Apex αναρτήσεις.
Κινητήρας με 130 ίππους και φρένα Brembo Stylema.
Νέα TFT οθόνη 8.88", Launch Control και Track Mode.

mototriti Team

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Ανανεωμένη εμφάνιση και πιο επιθετικός χαρακτήρας

Η νέα KTM 990 Duke R 2026 επαναφέρει την αυστριακή naked στο επίκεντρο, με στοχευμένες αναβαθμίσεις που τη φέρνουν πιο κοντά στις απαιτήσεις των σκληροπυρηνικών φίλων της μάρκας. Η KTM δεν εμφανίστηκε στη φετινή EICMA, ωστόσο η ανανεωμένη έκδοση αποκαλύφθηκε με πλήρη λεπτομέρεια. Η μοτοσυκλέτα υιοθετεί λευκή βαφή με ματ μαύρα γραφικά και πορτοκαλί πινελιές, παραπέμποντας στη δεύτερη γενιά Super Duke R και ενισχύοντας τον τύπου “R” χαρακτήρα της. Το πορτοκαλί ατσάλινο πλαίσιο και οι τροχοί στην ίδια απόχρωση ενισχύουν την οπτική επιθετικότητα, δίνοντας την εντύπωση πραγματικού streetfighter.
 

Νέο πλαίσιο με ενισχύσεις και αναβαθμισμένες WP Apex αναρτήσεις




Η πιο ουσιαστική αναβάθμιση βρίσκεται στο πλαίσιο. Το κέντρο βάρους έχει αυξηθεί κατά 15 mm, κάτι που στοχεύει σε πιο άμεση απόκριση και ευελιξία. Το ατσάλινο χωροδικτύωμα διαθέτει νέα επί μέρους ενίσχυση για τη σύνδεση του μοχλικού, ενώ το πορτοκαλί χυτό υποπλαίσιο εξακολουθεί να ενσωματώνει τον αεραγωγό και το φιλτροκούτι. Το ψαλίδι διατηρεί τη βασική σχεδίαση της 990 Duke, αλλά επανασχεδιάζεται στο επάνω τμήμα για να ταιριάξει στη νέα κινηματική του μοχλικού, προσφέροντας 34% μεγαλύτερη ευκαμψία σε σχέση με τη standard έκδοση. Οι αναρτήσεις WP Apex ανεβαίνουν επίπεδο, με νέο πιρούνι 48 mm Open Cartridge, 34% υψηλότερη ακαμψία και 143 mm διαδρομής. Η δυνατότητα μικρορύθμισης με 30 «κλικ» για συμπίεση και επαναφορά επιτρέπει ρύθμιση ημέρας-προς-ημέρα. Το monoshock διαθέτει νέα γεωμετρία λειτουργίας, με διαδρομή 140 mm και πλήρες εύρος ρυθμίσεων. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 1.481 mm για υψηλότερη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ οι νέες σφυρήλατες πλάκες τιμονιού (offset 32 mm, τέσσερις θέσεις τοποθέτησης) ολοκληρώνουν το αναβαθμισμένο σύνολο.
 

Κινητήρας με 130 ίππους και φρένα Brembo Stylema

Ο δικύλινδρος LC8c 947 κ.εκ. λαμβάνει νέα χαρτογράφηση που ανεβάζει την ισχύ στους 130 ίππους, επτά περισσότερους από τη βασική Duke 990. Η ροπή παραμένει στα 103 Nm, ενώ ο κόφτης ανεβαίνει στα 10.500 σ.α.λ., δίνοντας “ανάσα” σε συνεχόμενη οδήγηση υψηλού ρυθμού. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κορυφαίες Brembo Stylema μονομπλόκ δαγκάνες, μεγαλύτερους δίσκους 320/240 mm και ρυθμιζόμενη ακτινική τρόμπα Brembo MCS. Οι τροχοί προέρχονται από την 1390 Super Duke R και φορούν Michelin Power Cup 2 (120/70 – 180/55), επιβεβαιώνοντας τη στόχευση για street-και-track χρήση. Η εργονομία γίνεται πιο σπορ, με τη σέλα να ανεβαίνει στα 840 mm, προσφέροντας καλύτερη φόρτιση του εμπρός μέρους. Τα μαρσπιέ μετακινούνται 33 mm πίσω, 12,5 mm ψηλότερα και 10 mm πιο φαρδιά, ενώ το τιμόνι των 760 mm τοποθετείται πιο μπροστά και ευθύγραμμο, βελτιώνοντας τη θέση σώματος και τη μεταφορά βάρους στις στροφές.
 

Νέα TFT οθόνη 8.88




Το ηλεκτρονικό πακέτο ανανεώνεται πλήρως με μια οθόνη αφής 8,88 ιντσών H88, νέα διεπαφή, ενσωματωμένη πλοήγηση και joystick χειρισμών. Τα προγράμματα Rain, Street, Sport και Custom είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ το προαιρετικό Track Mode προσθέτει launch control, χρονομέτρηση γύρων και τηλεμετρία. Τέσσερις επιλογές ABS, συμπεριλαμβανομένων Sport και Supermoto+, επιτρέπουν εξατομίκευση σε δρόμο και πίστα. Η συνολική εικόνα δεν ξαφνιάζει με επαναστατικές αλλαγές, όμως η KTM στοχεύει με ακρίβεια: ισχυρότερο πλαίσιο, καλύτερες αναρτήσεις, πιο επιθετική εργονομία και πιο πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο. Η 990 Duke R 2026 απευθύνεται άμεσα στους αναβάτες που θέλουν κάτι πιο καθαρόαιμο από την standard 990 Duke — μια αυθεντική «R» έτοιμη για δρόμο και πίστα.
 

AUTOAGORA
PAPALEXANDRAKIS