LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

KTM 1390 Super Duke RR: Η νέα περιορισμένη υπερ-έκδοση έρχεται με λιγότερο βάρος και αγωνιστικό εξοπλισμό

(10/12/2025)
Έρχεται η KTM 1390 Super Duke RR: Πόσο πιο ελαφριά και ακραία γίνεται;

Έρχεται η KTM 1390 Super Duke RR: Πόσο πιο ελαφριά και ακραία γίνεται;

Με 188 ίππους και μειωμένο βάρος στα 204 κιλά.
Σφυρήλατες ζάντες , μονόσελο και carbon εξαρτήματα.
Αναρτήσεις WP APEX PRO και ρυθμίσεις για πίστα.
Εμφάνιση εντός των επόμενων μηνών ως μοντέλο του 2026.

mototriti Team

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Με 188 ίππους και μειωμένο βάρος στα 204 κιλά.

Η νέα KTM 1390 Super Duke RR εμφανίστηκε σε ευρωπαϊκή έγκριση τύπου ως ξεχωριστή έκδοση πάνω από την υπάρχουσα Super Duke R. Όπως και οι σπάνιες σειρές RR του 1290 το 2021 και 2023, έτσι και η νέα RR ακολουθεί τη λογική της περιορισμένης παραγωγής με έμφαση σε μείωση βάρους και πιο σπορ περιφερειακά, χωρίς αύξηση ισχύος. Από τα έγγραφα προκύπτει ότι ο κινητήρας παραμένει στις 188 ίππους στις 10.000 rpm και 14,78 kgm ροπής στις 8.000 rpm. Αυτό που αλλάζει είναι το συνολικό βάρος: η 1390 Super Duke RR καταγράφεται στα 204,1 κιλά γεμάτη, δηλαδή περίπου 7,7 κιλά ελαφρύτερη από τη Super Duke R που ζυγίζει 211,8 κιλά στην ίδια κατάσταση. Η εξάτμιση Akrapovič τύπου τιτανίου με διπλή έξοδο συμβάλλει σε αυτό, αλλά δεν αρκεί από μόνη της, δείχνοντας ότι υπάρχουν και άλλες παρεμβάσεις.
 

Σφυρήλατες ζάντες , μονόσελο και carbon εξαρτήματα.

Η KTM δεν έχει δημοσιεύσει επίσημες φωτογραφίες, όμως η λογική των προηγούμενων RR δείχνει τι πρέπει να περιμένουμε. Στις προηγούμενες εκδόσεις 1290 RR είχαμε μπαταρία λιθίου, σφυρήλατες ζάντες 7 ακτίνων, μονόσελο, καθώς και εκτεταμένη χρήση carbon σε φέρινγκ και πλαϊνά καπάκια. Το ίδιο μοτίβο φαίνεται πιθανό και για το 1390 μοντέλο, ειδικά αφού οι ζάντες και το μονόσελο «κουμπώνουν» ήδη από τις υπάρχουσες επιλογές της KTM.
Επιπλέον, το νέο RR εμφανίζεται 0,7 ίντσες φαρδύτερο στο τιμόνι σε σχέση με τη Super Duke R, κάτι που αποδίδεται πιθανότατα στην προσθήκη αγωνιστικών προστατευτικών μανετών (lever guards). Το συνολικό μήκος μεγαλώνει οριακά, χωρίς να αλλάζει η γεωμετρία, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών παραμένουν 120/70-17 μπροστά και 200/55-17 πίσω.
 

Αναρτήσεις WP APEX PRO και ρυθμίσεις για πίστα

Το προηγούμενο 1290 RR απέρριπτε τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις για χάρη ελαφρύτερων και πιο ρυθμιζόμενων WP APEX PRO (7548 μπροστά και 7746 πίσω). Τα νέα έγγραφα έγκρισης δεν αναφέρουν συγκεκριμένα συστήματα ανάρτησης, όμως αναμένεται να συνεχιστεί η ίδια «σκληροπυρηνική» συνταγή:
ρυθμίσεις που στοχεύουν σε track-focused απόδοση, χαμηλότερο βάρος και χειροκίνητη προσαρμογή αντί για ηλεκτρονική διαχείριση. Η αμετάβλητη μεταξόνια απόσταση στα 58,7 ίντσες δείχνει ότι η KTM δεν πείραξε την βασική γεωμετρία, διατηρώντας τον χαρακτήρα της Super Duke αλλά με ακόμα πιο επιθετική κατεύθυνση και μείωση αδράνειας χάρη στα ελαφρύτερα εξαρτήματα.
 

Εμφάνιση εντός των επόμενων μηνών ως μοντέλο του 2026

Η καθυστέρηση πολλών λανσαρισμάτων της KTM το τελευταίο διάστημα — λόγω οικονομικής αναδιοργάνωσης πριν την εξαγορά από την Bajaj — έχει μετακινήσει το χρονοδιάγραμμα. ΠαρΆ όλα αυτά, το γεγονός ότι η 1390 Super Duke RR καταγράφεται επίσημα ως μοντέλο 2026 σημαίνει ότι η παρουσίασή της αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες.
Ακόμα και χωρίς επίσημες φωτογραφίες, το προφίλ της μοιάζει ξεκάθαρο: μια ακόμα πιο εκρηκτική Super Duke, φτιαγμένη για όσους θέλουν την απόλυτη έκδοση της «The Beast», με τιτάνιο, carbon, μειωμένο βάρος, πιθανές APEX PRO αναρτήσεις και την ίδια επιθετική δύναμη των 188 ίππων σε ένα πιο καθαρόαιμο πακέτο.
 

DUCATI
MOTOMARKET