LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Honda NC750X 2026: Έρχεται ανανεωμένη σε Matt Deep Mud Gray χρώμα

(02/12/2025)

Η Honda NC750X 2026 επιστρέφει στην επικαιρότητα με μια μικρή αλλά ουσιαστική ανανέωση, αποκτώντας νέα χρωματική επιλογή Matt Deep Mud Gray με Graphite Black λεπτομέρειες, που ενισχύει τον adventure
3 Φωτογραφίες »

Η Honda NC750X 2026 επιστρέφει στην επικαιρότητα με μια μικρή αλλά ουσιαστική ανανέωση, αποκτώντας νέα χρωματική επιλογή Matt Deep Mud Gray με Graphite Black λεπτομέρειες, που ενισχύει τον adventure-touring χαρακτήρα της.

Ανανεωμένη εμφάνιση με τη νέα Matt Deep Mud Gray απόχρωση.
Ήδη αναβαθμισμένη για το 2025 με διπλό δισκόφρενο και TFT οθόνη.
Ίδιος αξιόπιστος κινητήρας με 57,7 ίππους και 7 kgm ροπής.
Αποθηκευτικός χώρος στο «ρεζερβουάρ» για full-face κράνος.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Ανανεωμένη εμφάνιση με τη νέα Matt Deep Mud Gray απόχρωση

Η Honda NC750X 2026 επιστρέφει στην επικαιρότητα με μια μικρή αλλά ουσιαστική ανανέωση, αποκτώντας νέα χρωματική επιλογή Matt Deep Mud Gray με Graphite Black λεπτομέρειες, που ενισχύει τον adventure-touring χαρακτήρα της. Στην ίδια γκάμα παραμένουν και οι επιλογές Earth Khaki, Earth Black και Matt Pearl Glare White, με αναβαθμισμένα πάνελ που πλέον αποτελούνται κατά 34% από ανακυκλωμένα υλικά. Η Honda συνεχίζει τη στρατηγική των διακριτικών αισθητικών αναβαθμίσεων σε μοντέλα που ήδη πρωταγωνιστούν στην κατηγορία τους, επιβεβαιώνοντας ότι η NC750X δεν χρειάζεται ριζικές αλλαγές για να παραμείνει ανταγωνιστική

Ήδη αναβαθμισμένη για το 2025 με διπλό δισκόφρενο και TFT οθόνη




Η Honda NC750X είχε δεχθεί σημαντικές αλλαγές στην έκδοση του 2025, γιΆ αυτό και το 2026 περιορίζεται σε χρωματισμούς. Η μετάβαση σε διπλό δίσκο 296 mm με Nissin 2-πίστονες δαγκάνες βελτίωσε θεαματικά το φρενάρισμα, ενώ η νέα LED μονάδα εμπρός αύξησε τη φωτεινότητα κατά 50%. Παράλληλα, υιοθετήθηκε η TFT οθόνη των 5 ιντσών από την XL750 Transalp, αντικαθιστώντας την παλαιότερη LCD, δίνοντας μοντέρνα ψηφιακή εμπειρία και καλύτερη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες. Αυτές οι αλλαγές επέτρεψαν στη Honda να κρατήσει το 2026 ως «έτος σταθερότητας» για το μοντέλο.
 

Ίδιος αξιόπιστος κινητήρας με 57,7 ίππους και 7 kgm ροπής

Καρδιά της NC750X 2026 παραμένει ο υγρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 745 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 57,7 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 7 kgm ροπής στις 4.750 σ.α.λ.. Το σύνολο παραμένει ένας από τους πιο οικονομικούς και πρακτικούς κινητήρες της κατηγορίας, με γραμμική απόδοση και χαμηλές στροφές λειτουργίας που συμβάλλουν στη μειωμένη κατανάλωση και τη μεγάλη αυτονομία. Η Honda διατηρεί και τη μοναδική της πρόταση με το DCT διπλού συμπλέκτη, το οποίο είχε βελτιωθεί ήδη από το 2025 ώστε να προσφέρει πιο ομαλή εκκίνηση και καλύτερο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες. Η NC750X παραμένει μια από τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία που μπορεί να λειτουργήσει τόσο ευχάριστα με DCT.




 
 

Αποθηκευτικός χώρος στο «ρεζερβουάρ» για full-face κράνος

Η πρακτικότητα αποτελεί το δυνατότερο σημείο της NC750X, με τον γνωστό αποθηκευτικό χώρο στο «ρεζερβουάρ» που χωράει full-face κράνος, καθιστώντας την μοναδική στο είδος της. Ο εργονομικός σχεδιασμός, η άνετη σέλα και η τουριστική θέση οδήγησης την κάνουν ιδανική για καθημερινή μετακίνηση αλλά και ταξίδια με σταθερότητα και χαμηλή κατανάλωση. Με την αισθητική ανανέωση του 2026, το μοντέλο ενισχύει τον «ήσυχα ποιοτικό» χαρακτήρα του και παραμένει μια επιλογή που συνδυάζει αξιοπιστία, χαμηλό κόστος χρήσης και πλούσιο εξοπλισμό χωρίς υπερβολές.