Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026

Η Triumph Motorcycles διευρύνει τη βραβευμένη σειρά 400 για το 2026, παρουσιάζοντας δύο ολοκαίνουργιες μοτοσικλέτες με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα αλλά κοινό premium υπόβαθρο.
Δύο νέα μοντέλα για το 2026: Tracker 400 και Thruxton 400.
Κινητήρας TR-Series με 42 ίππους , 3,82 kgm ροπής και γκάζι ride by wire.
Tracker 400: Με φαρδύ τιμόνι , τετραγωνισμένο ρεζερβουάρ και όρθια θέση οδήγησης.
Thruxton 400: Cafe racer με κλιπ-ον τιμόνι και νέο φέρινγκ.
Δύο νέα μοντέλα για το 2026: Tracker 400 και Thruxton 400
Η Triumph Motorcycles διευρύνει τη βραβευμένη σειρά 400 για το 2026, παρουσιάζοντας δύο ολοκαίνουργιες μοτοσικλέτες με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα αλλά κοινό premium υπόβαθρο. Η νέα Tracker 400 αποτελεί την πρώτη flat track-inspired πρόταση της Triumph σε αυτή την κατηγορία, ενώ η Thruxton 400 επαναφέρει ένα από τα πιο εμβληματικά ονόματα της βρετανικής φίρμας, αυτή τη φορά σε σύγχρονη cafe racer εκδοχή. Και τα δύο μοντέλα έρχονται να συμπληρώσουν τις ήδη επιτυχημένες Speed 400, Scrambler 400 X και Scrambler 400 XC, διευρύνοντας ουσιαστικά τις επιλογές για τους αναβάτες που κινούνται στα μεσαία κυβικά. Η Triumph ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται απλώς για αισθητικές παραλλαγές, αλλά για μοτοσικλέτες με διαφορετική εργονομία, ρυθμίσεις πλαισίου και οδηγική φιλοσοφία. Flat track στάση και επιθετική απλότητα από τη μία, καθαρόαιμο café racer DNA από την άλλη, με κοινό παρονομαστή το ρετρό στυλ και τη σύγχρονη τεχνολογία.
Κινητήρας TR-Series με 42 ίππους , 3,82 kgm ροπής και γκάζι ride by wire
Κοινή βάση για τις δύο νέες προτάσεις αποτελεί η αναβαθμισμένη έκδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα 398 κ.εκ. της σειράς TR, ο οποίος αποδίδει πλέον 42 ίππους στις 9.000 σ.α.λ., παρουσιάζοντας αύξηση 5% στη μέγιστη ισχύ σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις. Η Triumph προχώρησε σε μηχανικές βελτιώσεις, όπως νέο προφίλ εκκεντροφόρου και αναθεωρημένο mapping, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην απόδοση ψηλά, χωρίς να θυσιάζεται η χρηστικότητα. Η μέγιστη ροπή παραμένει στα 3,82 kgm, με το 80% αυτής διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας γραμμική απόκριση και ευχάριστη συμπεριφορά σε καθημερινές συνθήκες. Το ride-by-wire γκάζι, το εξατάχυτο κιβώτιο και ο συμπλέκτης υποβοήθησης συμπληρώνουν ένα σύνολο που στοχεύει τόσο στη διασκέδαση όσο και στη φιλικότητα προς τον αναβάτη.
Tracker 400: Με φαρδύ τιμόνι , τετραγωνισμένο ρεζερβουάρ και όρθια θέση οδήγησης
Η Tracker 400 αντλεί έμπνευση από τις χωμάτινες οβάλ πίστες των αγώνων flat track, μεταφέροντας όμως το ύφος αυτό σε καθαρά ασφάλτινη χρήση. Το φαρδύ και χαμηλότερο τιμόνι, τα επανατοποθετημένα μαρσπιέ και η όρθια, επιθετική στάση οδήγησης δημιουργούν μια ξεκάθαρα δυναμική εργονομία. Το ειδικό πλαίσιο και οι αναρτήσεις με διαδρομές 140 χιλ. μπροστά και 130 χιλ. πίσω δίνουν έμφαση στην ευελιξία και τον άμεσο έλεγχο.

Σχεδιαστικά, η Tracker 400 ξεχωρίζει με τετραγωνισμένο ρεζερβουάρ, πάνελ αγωνιστικού αριθμού και διπλό ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης. Οι ζάντες νέας σχεδίασης και τα ελαστικά Pirelli MT60 RS ενισχύουν το flat track προφίλ, διατηρώντας παράλληλα προσανατολισμό στον δρόμο. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε Racing Yellow, Phantom Black και Aluminum Silver Gloss, με γραφικά που παραπέμπουν ευθέως σε αγωνιστική καταγωγή. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS, traction control, σύγχρονο αναλογικό ταχύμετρο με ψηφιακές ενδείξεις και ύψος σέλας 805 χιλ., καθιστώντας την Tracker 400 προσβάσιμη αλλά και ξεκάθαρα «στημένη» για ενεργητική οδήγηση.
Thruxton 400: Cafe racer με κλιπ-ον τιμόνι και νέο φέρινγκ
Η Thruxton 400 επαναφέρει το ιστορικό όνομα της Triumph σε μια σύγχρονη, πιο προσιτή εκδοχή, χωρίς να χάνει τον σπορ χαρακτήρα που το καθιέρωσε. Το νέο φέρινγκ, το χαμηλό τιμόνι με κλιπ-ον και τα πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ δημιουργούν μια αυθεντική cafe racer στάση, με τον αναβάτη μετατοπισμένο προς τα εμπρός. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί με έμφαση στην άμεση αίσθηση και τον πιο σπορ χειρισμό, ενώ τα Pirelli Diablo Rosso IV υπογραμμίζουν τον δυναμικό προσανατολισμό της μοτοσικλέτας. Ο αναλογικός πίνακας οργάνων με LCD οθόνη, η θύρα USB-C, το ride-by-wire, το ABS και το traction control ενσωματώνονται διακριτικά, διατηρώντας τον κλασικό χαρακτήρα.

Η Thruxton 400 θα διατίθεται σε χρωματισμούς όπως Carnival Red, Pearl Metallic White με Storm Grey και Metallic Racing Yellow, με έντονες λεπτομέρειες και ποιοτικά φινιρίσματα που παραπέμπουν σε μεγαλύτερα μοντέλα της Triumph.



