Υπερπλήρης ο πίνακας οργάνων που κινείται στα πρότυπα του Tmax συνδυάζοντας ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις.

    Κινητήρας: Mini μέγεθος, Maxi δυνατότητες

    Επιδόσεις και οικονομία ήταν ο στόχος των τεχνικών της Yamaha και φαίνεται ότι πέτυχαν διάνα. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ. με κατανάλωση που στη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 3.4 λίτρα/100χλμ. Euro 4, ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Όσον αφορά τα διαστήματα αλλαγής του ιμάντα μετάδοσης, σύμφωνα με τη Yamaha έρχονται κάθε 20.000 χλμ. Τέλος, το μοντέλο εφοδιάζεται με σύστημα traction control, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού, όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι ολισθηρές. 

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ