LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Aνεση - Εργονομία

Διαβάστηκε από 34.790 αναγνώστες (31/10/2025)
Το πρόσθετο αφρώδες υλικό της Rally σέλας, την κάνει κατά 15χλστ ψηλότερη από αυτή της απλής έκδοσης, επιτρέποντάς σου να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα ανά στάση για ξεμούδιασμα, ενώ νέο είναι και το
8 Φωτογραφίες »

Το πρόσθετο αφρώδες υλικό της Rally σέλας, την κάνει κατά 15χλστ ψηλότερη από αυτή της απλής έκδοσης, επιτρέποντάς σου να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα ανά στάση για ξεμούδιασμα, ενώ νέο είναι και το αντιολισθητικό κάλυμμα διπλού υλικού με ανάγλυφο λογότυπο Rally.

Η άνεση είναι ένας τομέας που δεν αποτελεί προτεραιότητα για το Ténéré Rally όπως είναι απολύτως λογικό, θα σου επιτρέψει παρόλα αυτά να κάνεις μεγάλες αποστάσεις και στην άσφαλτο με αρκετή ευκολία για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το πρόσθετο αφρώδες υλικό της Rally σέλας, την κάνει κατά 15χλστ ψηλότερη από αυτή της απλής έκδοσης, επιτρέποντάς σου να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα ανά στάση για ξεμούδιασμα, ενώ νέο είναι και το αντιολισθητικό κάλυμμα διπλού υλικού με ανάγλυφο λογότυπο Rally. Μία όχι και τόσο "Rally" επιλογή από την Yamaha είναι οι πλαστικές χούφτες, αλλά αυτές αντικαθίστανται εύκολα με γνήσιες GYTR ή και Aftermarket. Τα νέα μαρσπιέ έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια, προσφέρουν καλύτερο γκριπ και πάτημα στον αναβάτη, ειδικότερα στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ και ο ανασχεδιασμός ρεζερβουάρ & σέλας συνδράμουν στην βελτίωση του χειρισμού με τα ισχία. Γνώριμα είναι τα πράγματα για τον συνεπιβάτη, με την σέλα να έχει σχεδόν το ίδιο πλάτος σε όλο της το μήκος, τα μαρσπιέ να βρίσκονται σχετικά χαμηλά και τις χειρολαβές κάτω από την ουρά της μοτοσυκλέτας.


Οι διακόπτες των φλας διαθέτουν μάλιστα 2 σκάλες όταν τους πατάς, με την πρώτη να τα ανάβει για 3 μόνο φορές διαδοχικά, ενώ ακόμα και με το πλήρες πάτημα ακυρώνονται αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα.

Οι διακόπτες των φλας διαθέτουν μάλιστα 2 σκάλες όταν τους πατάς, με την πρώτη να τα ανάβει για 3 μόνο φορές διαδοχικά, ενώ ακόμα και με το πλήρες πάτημα ακυρώνονται αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα.

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών και τους «διαισθητικούς» διακόπτες όπως η Yamaha τους ονομάζει, κάνουν την πλοήγηση στο μενού πολύ πιο εύκολη, γρήγορη και ευχάριστη. Η οθόνη διαθέτει φυσικά δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone, ενώ στην αριστερή πλευρά του τιμονιού θα βρεις έναν διακόπτη 4 κατευθύνσεων και ένα κουμπί Mode στην δεξιά πλευρά για γρήγορη εναλλαγή μεταξύ του Sport και Explorer πρόγραμμα οδήγησης. Οι διακόπτες των φλας διαθέτουν μάλιστα 2 σκάλες όταν τους πατάς, με την πρώτη να τα ανάβει για 3 μόνο φορές διαδοχικά, ενώ ακόμα και με το πλήρες πάτημα ακυρώνονται αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα.

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών και τους «διαισθητικούς» διακόπτες όπως η Yamaha τους ονομάζει, κάνουν την πλοήγηση στο μενού πολύ πιο εύκολη, γρήγορη και ευχάριστη.

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών και τους «διαισθητικούς» διακόπτες όπως η Yamaha τους ονομάζει, κάνουν την πλοήγηση στο μενού πολύ πιο εύκολη, γρήγορη και ευχάριστη.

Σελίδα 1Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά