Στο δρόμο

Στο δρόμο
3 Φωτογραφίες »

Το πρώτο πράγμα που θα ζωγραφίσει ένα χαμόγελο στα χείλη σου, είναι ο βαθύς και γεμάτος ήχος του τρικύλινδρου εν σειρά κινητήρα, που ενώ μοιάζει με τετρακύλινδρου, είναι πιο μπάσος με το χαρακτηριστικό αυτό "σφύριγμα", σήμα κατατεθέν της Triumph. Βάζεις πρώτη και ξεκινάς να κινείσαι στην πόλη για τις ανάγκες της καθημερινότητας. Η γεμάτη ροπή του από τα χαμηλά σε βοηθά να οδηγείς με μεγάλη ευκολία σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ η λειτουργία του κινητήρα είναι απολύτως γλυκιά και ισορροπημένη χάρη στους αντικραδασμικούς άξονες. Θα παρατηρήσεις στο φανάρι πως όταν "κουμπώνεις" την πρώτη, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν ελαφρώς αυτόματα ώστε να γίνεται πιο εύκολη η εκκίνηση από στάση. Οι αλλαγές που χρειάστηκαν για να πληρούνται οι Euro5+ προδιαγραφές έχουν επηρεάσει και την απόκριση του γκαζιού, με το άνοιγμά του από το ρελαντί να παρουσιάζει μία μικρή υστέρηση, χωρίς αυτό όμως να παρατηρείται στην οδήγηση. Το τιμόνι κόβει όσο θα περίμενε κανείς για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το σχετικά κοντό μεταξόνιο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, την καθιστούν εξαιρετικά ευέλικτη. Η διήθηση είναι επίσης παιχνιδάκι και το τιμόνι δεν είναι πολύ μακρύ, σου δίνει όμως και τον κατάλληλο μοχλό για να κάνεις γρήγορες αλλαγές πορείας με μεγάλη ταχύτητα. Οι καθρέπτες του Trident είναι κορυφαίοι στην κατηγορία. Χωρίς να εξέχουν περισσότερο από το τιμόνι, έχουν την κατάλληλη επιφάνεια και θέση ώστε να προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα πίσω σε όλες τις συνθήκες.

Βγαίνοντας από τα "αστικά τείχη" και επιλέγοντας μία σφιχτή διαδρομή με απανωτές στροφές, το Trident 660 θα ξεδιπλώσει το αθλητικό DNA του και θα το ευχαριστηθείς στο έπακρο. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται αβίαστα και οι αναρτήσεις είναι ήδη ρυθμισμένες προς το σκληρό μεταδίδοντας άμεση πληροφόρηση στον αναβάτη. Παρά το γεγονός αυτό όμως, σύμφωνα με τον συνεπιβάτη αποσβένονται αρκετά καλά οι λακκούβες και δεν ένιωθε το τράνταγμα που θα περίμενε. Η ροπάτη λειτουργία του τρικύλινδρου σου επιτρέπει να κάνεις λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων κρατώντας μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο, αν και με το quickshifter γίνονται εύκολα χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Αυτό βέβαια χρήζει μίας μικρής βελτίωσης καθώς κάποιες φορές "κλώτσαγε" την 2α και είναι αρκετά ευαίσθητο, στην σπορ οδήγηση όμως είναι πολύ βοηθητικό. Το Traction Control επεμβαίνει λίγο περισσότερο σε μεγάλες κλίσεις, σου επιτρέπει όμως να επιταχύνεις ομαλά χωρίς απότομα κοψίματα και το ABS είναι εξαιρετικό. Ο εμπρός τροχός έρχεται πανεύκολα στον αέρα με 1η όταν κλείσεις το TCS, ενώ έτσι θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς στο μέγιστο τις δυνατότητες τις μοτοσυκλέτας σε φιδίσιες διαδρομές, δεν θα προτείναμε όμως την απενεργοποίησή του σε αρχάριους αναβάτες. Το Trident μάλιστα έρχεται και σε έκδοση για Α2 δίπλωμα με την δυνατότητα "ξεκλειδώματός" του στο μέλλον. Η αίσθηση που δίνουν τα φρένα είναι αρκετά καλή και προοδευτική και στις μετρήσεις μας το Trident 660 ακινητοποιήθηκε από τα 100χλμ/ω σε 44,1 μέτρα.
Κατά την διάρκεια της δοκιμής, μας συνόδευσε σε ένα τριήμερο ταξίδι 1.100+ χιλιομέτρων στην νοτιοανατολική Πελοπόννησο δικάβαλο. Το Cruise Control απεδείχθη πολύ βοηθητικό, δεν έχει όμως δυνατότητα ρύθμισης της ταχύτητας (+/-), αλλά είναι κάτι που θα βρεις σε ελάχιστες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Μπορεί άνετα να ταξιδεύει στα 150χλμ/ω, δεν έχει όμως ανεμοκάλυψη φυσικά, ενώ για να φτάσει τα 100ψλμ/ω χρειάζεται μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Η ρεπρίζ 60-120χλμ/ω χρειάζεται 4,1 δευτερόλεπτα προσφέροντας ασφάλεια στην προσπέραση. Η αλήθεια είναι πως με κάποια άλλα Naked μοντέλα, ο συνεπιβάτης πιθανότατα να χρειαζόταν αρκετές στάσεις παραπάνω. Ο πολυχρηστικός χαρακτήρας του Trident όμως και η ανέλπιστα άνετη σέλα και εργονομία του το καθιστούν ιδανική για το ταξίδι και την καθημερινότητα.
 

Σελίδα 1Triumph Trident 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
KTM