Triumph Speed Triple 1200 RX: Τσαμπουκάς της πίστας σε μόνο 1200 κομμάτια

Η Triumph παρουσιάζει τη Speed Triple 1200 RX, την πιο άγρια έκδοση της σειράς που κατασκευάστηκε ποτέ.
12 Φωτογραφίες »

Η Triumph παρουσιάζει τη Speed Triple 1200 RX, την πιο άγρια έκδοση της σειράς που κατασκευάστηκε ποτέ.

Νέα θέση οδήγησης,clip-ons και σταμπιλιζατέρ Ohlins
Τρικύλινδρος κινητήρας 1.160cc με 180 ίππους
Σύστημα Ohlins Smart EC 3.0, wheelie control και quickshifter
Στις 18.995 λίρες Αγγλίας αγκαλιά με μια Akrapovic

Νέα θέση οδήγησης,clip-ons και σταμπιλιζατέρ Ohlins

Η Triumph παρουσιάζει τη Speed Triple 1200 RX, την πιο άγρια έκδοση της σειράς που κατασκευάστηκε ποτέ. Περιορισμένη σε μόλις 1.200 μονάδες παγκοσμίως, βασίζεται στην ήδη επιθετική RS αλλά φέρνει πολλές αλλαγές που την κάνουν πιο εστιασμένη σε χρήση πίστας. Διαθέτει νέα θέση οδήγησης, clip-ons, διαφορετικά μαρσπιέ και σταμπιλιζατέρ τιμονιού Ohlins Mechatronic για κορυφαία σταθερότητα. Η RX δεν είναι απλώς μια Speed Triple με διαφορετικό χρώμα – είναι μια ολοκληρωμένη σπορ πρόταση με πραγματικές αλλαγές στο στήσιμο.

Τρικύλινδρος κινητήρας 1.160cc με 180 ίππους

Η θέση οδήγησης της RX μεταφέρει τον αναβάτη πιο μπροστά, με 69mm χαμηλότερα clip-ons και τα πόδια σε πιο sport θέση. Το αποτέλεσμα; Περισσότερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό μέρος, ιδανικό ζύγισμα και καλύτερος έλεγχος στις στροφές. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.160cc παραμένει αναλλοίωτος, με 180 ίππους και 94 lb-ft ροπής, προσφέροντας εκπληκτική απόδοση τόσο στη μέση περιοχή στροφών όσο και στην τελική επιτάχυνση. Σε πίστα όπως το Portimao, η RX δείχνει τον αληθινό της χαρακτήρα: πιο κοφτερή, πιο ζωντανή, πιο ακριβής σε κάθε είσοδο και έξοδο από τη στροφή.

Σύστημα Ohlins Smart EC 3.0, wheelie control και quickshifter

Η Triumph εφοδιάζει την RX με το κορυφαίο σύστημα ημι-ενεργητικής ανάρτησης Ohlins Smart EC 3.0, ενώ προσθέτει και ένα νέο σύστημα wheelie control που πραγματικά ξεχωρίζει. Αντί να αποτρέπει το σήκωμα του μπροστινού τροχού, το σύστημα επιτρέπει στον αναβάτη να το διαχειρίζεται και να το “σερβίρει” όπως θέλει. Με τέσσερα επίπεδα ρύθμισης, η RX μπορεί να μετατραπεί σε μια αληθινή εκπαιδεύτρια για όποιον θέλει να παίζει με την ισορροπία και να κάνει εντυπωσιακά wheelies χωρίς τον κίνδυνο “loop-out”. Το traction control και το quickshifter συμπληρώνουν το κορυφαίο ηλεκτρονικό πακέτο.

Στις 18.995 λίρες Αγγλίας αγκαλιά με μια Akrapovic

Η RX κοστίζει 18.995 λίρες Αγγλίας. Αν όμως αγοράζατε μια RS και προσθέτατε την εξάτμιση Akrapovic, ήδη θα ήσασταν κοντά στην τιμή της RX. Κι εδώ, με τα επιπλέον εξαρτήματα (carbon λεπτομέρειες, νέο τιμόνι, clip-ons, ανασχεδιασμένη θέση οδήγησης και το νέο paint job της Triumph Performance), η τιμή της RX φαίνεται πιο δίκαιη. Ναι, δεν είναι φτηνή, αλλά η RX είναι κάτι παραπάνω από μία έκδοση – είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για τον αναβάτη που ψάχνει το κάτι παραπάνω σε δρόμο και πίστα.

 

BEST BUY
PIAGGIO