Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Δομικά το νέο Rocket 3 Storm δεν υπέστη αλλαγές καθώς το αλουμινένιο πλαίσιο με την backbone διάταξη και το επίσης αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι συνθέτουν ένα απόλυτα άκαμπτο σύνολο κρατώντας παράλλη
3 Φωτογραφίες »

Δομικά το νέο Rocket 3 Storm δεν υπέστη αλλαγές καθώς το αλουμινένιο πλαίσιο με την backbone διάταξη και το επίσης αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι συνθέτουν ένα απόλυτα άκαμπτο σύνολο κρατώντας παράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Δομικά το νέο Rocket 3 Storm δεν υπέστη αλλαγές καθώς το αλουμινένιο πλαίσιο με την backbone διάταξη και το επίσης αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι συνθέτουν ένα απόλυτα άκαμπτο σύνολο κρατώντας παράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Καμία αλλαγή και στη γεωμετρία με το μεταξόνιο των 1677 χιλιοστών να εξασφαλίζει σταθερότητα ανεξαρτήτων συνθηκών. Σε αυτή τη λογική και οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου που εξοικονομούν συνδυαστικά 1 κιλό σε μη αναρτώμενο βάρος, με τη ζυγαριά να σταματάει στα 317 συνολικά. Τα φαρδιά ελαστικά Avon Cobra Chrome έχουν αναπτυχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο στις «τρομοκρατικές» bobber διαστάσεις 150/80-17 μπροστά και 240/50-16 πίσω! Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο σε απόσβεση και επαναφορά ελατηρίου ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο piggyback αμορτισέρ με χειροκίνητη υδραυλική προφόρτιση της ίδιας εταιρίας. Για την ακινητοποίηση του θηρίου έχουν επιστρατευτεί οι τετραπίστονες ακτινικές monoblock δαγκάνες της Brembo M4.30 Stylema που συνεργάζονται με ένα ζευγάρι δίσκων 320 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος, συναντάμε μια τετραπίστονη monoblock δαγκάνα παρέα με δίσκο 300 χιλιοστών. Παράλληλα, ορισμένες αναβαθμίσεις στο cornering ABS έχουν βελτιστοποιήσει τη λειτουργία του.


Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο σε απόσβεση και επαναφορά ελατηρίου ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο piggyback αμορτισέρ με χειροκίνητη υδραυλική προφόρτιση της ίδιας εταιρίας.

Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο σε απόσβεση και επαναφορά ελατηρίου ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο piggyback αμορτισέρ με χειροκίνητη υδραυλική προφόρτιση της ίδιας εταιρίας.

 

Σελίδα 1Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS
BEST BUY