Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Είναι ιδιαίτερο και πραγματικά ενδιαφέρον, το πώς η Vespa Elettrica μπορεί να συνδυάσει κάτι τόσο γνώριμο μαζί με κάτι τόσο καινούργιο. Δηλαδή, την οδηγική ταυτότητα Vespa, μαζί με τον νέο τρόπο οδήγησης που προτείνει η αμιγώς ηλεκτροκίνητη φύση του. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του είναι η ευκολία οδήγησης. Ανοίγεις τον κεντρικό διακόπτη, κρατάς πατημένο το πλήκτρο «Map» που βρίσκεται στην θέση της μίζας και η ένδειξη Ready σε προτρέπει να ξεκινήσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το άνοιγμα του γκαζιού επιφέρει άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και η πλούσια ροπή από το μηδέν είναι εμφανέστατη. Κατά την κίνηση, η Elettrica είναι εντελώς αθόρυβη, πέρα από τον γνωστό ελαφρύ σφύριγμα του ηλεκτρικού μοτέρ. Η μονάδα ελέγχου κάνει εξαιρετική δουλειά στην ανάγνωση των εντολών του γκαζιού, προσφέροντας στιγμιαία ανταπόκριση, ακριβώς όπως θα περιμένατε και από ένα βενζινοκίνητο μοντέλο. Η ευελιξία της Elettrica είναι παροιμιώδης, με τους μικρούς τροχούς και την στιβαρή «μονοκόκ» κατασκευή να προσφέρουν άμεση απόκριση στο τιμόνι, υψηλά επίπεδα κρατήματος και πολύ καλή αίσθηση του δρόμου. Σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις της ηλεκτρικής Ιταλίδας, σχεδόν κανένα μποτιλιάρισμα δεν είναι ικανό να τη σταματήσει.

Το σύστημα «φρένου κινητήρα» που η Elettrica έχει, εξυπηρετεί 2 σκοπούς: Εξομοιώνει την λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης όταν ο αναβάτης κλείνει το γκάζι, ενώ παράλληλα φορτίζει την μπαταρία. Η Elettrica λειτουργεί με τον καλύτερο τρόπο, με ήπιο άνοιγμα γκαζιού και κλείσιμο νωρίς αφήνοντας την ανάκτηση ενέργειας να κάνει την δουλειά της. Κατά την πέδηση, μεγάλο μερίδιο αυτής αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας, φορτίζοντας την μπαταρία, ωστόσο τα φρένα της Elettrica μπορούν να «κοκαλώσουν» αποτελεσματικά το scooter αν χρειαστεί. Η αίσθηση στις μανέτες δεν είναι η καλύτερη δυνατή, αλλά η ισχύς κυρίως του ταμπούρου και η σωστή εξισορρόπηση του συνδυασμένου συστήματος CBS, οδηγούν σε ασφαλέστατη ακινητοποίηση.

Τα δύο αμορτισέρ –ένα εμπρός και ένα πίσω-, είναι ρυθμισμένα προς το σκληρό και έτσι οι οδικές κακοτεχνίες γίνονται κατά τι παραπάνω αισθητές (όχι όμως σε σημείο που προβληματίζει). Αυτές όμως οι ίδιες ρυθμίσεις είναι που «δένουν» με την κατασκευή της Vespa, προσφέροντας τα υψηλά επίπεδα σταθερότητας και αίσθησης, αλλά και μια πολύ ποιοτική κύλιση που υπογραμμίζει τον premium χαρακτήρα της Elettrica.
 

  • Giannis

    Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

      8
  • Τακης

    6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

      6
  • Γιωργος

    6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

      12