Η χαρακτηριστική εμπρός ανάρτηση της Vespa χρησιμοποιείται και εδώ. Το κόκκινο ελατήριο είναι στοιχείο της «γρήγορης» Elettrica.

Η χαρακτηριστική εμπρός ανάρτηση της Vespa χρησιμοποιείται και εδώ. Το κόκκινο ελατήριο είναι στοιχείο της «γρήγορης» Elettrica.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Η Elettrica ακολουθεί την φιλοσοφία μονοκόκ: Το σύνολο της ατσάλινης κατασκευής της είναι και το ίδιο το πλαίσιο, ενώ συγκολλήσεις στα κατάλληλα σημεία αυξάνουν την ακαμψία και την αντοχή του. Πρόκειται για έναν τρόπο κατασκευής που έλκει την καταγωγή του, απευθείας από τα πρώτα χρόνια της Vespa και ήταν στοιχείο, που την έκανε να ξεχωρίσει. Η εμπρός ανάρτηση είναι τύπου μονού βραχίονα με αμορτισέρ, ακόμη ένα πατροπαράδοτο Vespa στοιχείο, που αυξάνει την ποιότητα κύλισης του δικύκλου. Πίσω, το επίσης μονό αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί στην προφόρτιση. Το σύστημα πέδησης, αποτελείται από έναν δίσκο 200 χιλιοστών εμπρός και ένα μηχανικό ταμπούρο, 140 χιλιοστών στον πίσω τροχό. Η Elettrica δεν φέρει ABS, αλλά συνδυασμένη πέδηση CBS, με την οποία η μανέτα του πίσω φρένου, ενεργοποιεί σε ένα βαθμό και τον εμπρός δίσκο με τα αποτελέσματα να είναι άμεσα αντιληπτά, στην πραγματική χρήση.  Τέλος, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης προέρχονται από την Pirelli δίνοντας μια ακόμη νότα ποιότητας και απόδοσης, στην οδηγική συμπεριφορά που υπόσχεται η Elettrica.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    • Giannis

      Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

        8
    • Τακης

      6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

        6
    • Γιωργος

      6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

        12