Σπάνια συναντάς μοτοσυκλέτες που προτείνουν τόσο μεγάλο εύρος χρήσης, όσο η KLX 230. Πρόκειται για ένα μοντέλο που όχι μόνο θα κάνει πάρα πολλά, αλλά θα τα κάνει εύκολα και διασκεδαστικά προσελκύοντας όλους τους αναβάτες να πάρουν μια γεύση. Για όσους προτιμούν μια καθημερινή μοτοσυκλέτα αντί ενός scooter ή ενός παπιού, η KLX «σηκώνει χέρι». Για όσους θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο της εκτός δρόμου οδήγησης, η KLX δηλώνει βροντερά το παρόν. Η KLX 230 αποτελεί μια κατηγορία από μόνη της αυτή την στιγμή, αφού είναι η μόνη ανάλογη dual-purpose μοτοσυκλέτα στην αγορά. Έτσι, η τιμή του μοντέλου θα κριθεί υποκειμενικά από τον κάθε αναβάτη, ωστόσο σε κάθε περίπτωση η KLX είναι μια από τις πιο διασκεδαστικές και αξιόλογες μοτοσυκλέτες-πολυεργαλεία που είναι διαθέσιμες σήμερα.
φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost
οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις
Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ
λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο
Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......
φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο
Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......