Απίστευτα μοντέρνο το εμπρός μέρος του X-Town CT, έλκει πανεύκολα τα βλέμματα. Ματιά στο μέλλον!

Πίσω, το φωτιστικό σώμα είναι εξίσου μοντέρνο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Το κεντρικό τούνελ ξεχωρίζει με την πρώτη, στην οπτική εντύπωση του μοντέλου. Και αυτό χωρίς να χαλά η GT αισθητική.

Εμφάνιση-ποιότητα

Το ολοκαίνουργιο CT πηγαίνει πολλά βήματα παρακάτω, την αρχική και πιο «ήπια» σχεδίαση του X-Town, η οποία σιγά σιγά δείχνει την ηλικία της. Ξεκινώντας από το μούτρο, αυτό έχει αγριέψει αισθητά, με πιο επιθετικές γραμμές και το φωτιστικό σώμα να κλέβει την παράσταση: είναι πλήρως LED και προεκτείνεται εκατέρωθεν του εμπρόσθιου μέρους σχηματίζοντας τα φλας. Οι επιθετικές γραμμές σχεδίασης συνεχίζονται διατρέχοντας τα πλαϊνά τμήματα για να καταλήξουν στο πίσω φως, το οποίο είναι επίσης LED και καλύπτεται πλήρως από ένα μεγάλο διάφανο κομμάτι, προσδίδοντας κάτι από… Lexus ή διαστημόπλοιο στο φανάρι. Οι καθρέφτες με τα «σκαλιστά» μπράτσα, τα φουτουριστικά λογότυπα, τα κοψίματα στα πίσω πλαϊνά πλαστικά και οι αιχμηρές πίσω λαβές συμπληρώνουν την σχεδίαση, σαν τα μπαχαρικά σε ένα πιάτο καλού φαγητού. Oι 3 χρωματικοί συνδυασμοί στους οποίους είναι διαθέσιμο το CT («μεταξωτό» γκρι, μαύρο γυαλιστερό και το μπλε που βλέπετε εδώ), ακολουθούν τις τάσεις της εποχής προσδίδοντας ακόμη περισσότερο σύγχρονη εμφάνιση. Στο κομμάτι της ποιότητας κατασκευής, η άρτια συναρμολόγηση κερδίζει τα εύσημα ενώ τα υλικά είναι σε τυπικό για την κατηγορία επίπεδο, ικανοποιώντας απόλυτα. Στην περιοχή της ποδιάς και του πατώματος, τα «σκληρότερα» πλαστικά με την πιο τραχιά εικόνα έχουν λογική, αφού το CT θα χρησιμοποιηθεί και για σκληρότερες της τυπικής μετακίνησης χρήσεις. Τέλος, οι τριγμοί δεν έκαναν επ ουδενί εμφάνιση, όσο δοκιμάσαμε το scooter της KYMCO.


Πίσω, το φωτιστικό σώμα είναι εξίσου μοντέρνο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Πίσω, το φωτιστικό σώμα είναι εξίσου μοντέρνο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Kοινοποίησε το »

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

  • makis

    το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .

      4