Το μπροστινό φρένο έχει ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση όμως είναι αποτελεσματικό στο δυνατό φρενάρισμα, έχοντας σύμμαχο το ABS της Bosch και το ανεστραμμένο πιρούνι.

Το μπροστινό φρένο έχει ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση όμως είναι αποτελεσματικό στο δυνατό φρενάρισμα, έχοντας σύμμαχο το ABS της Bosch και το ανεστραμμένο πιρούνι.

    Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα

    Τα κοινά σημεία με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς συνεχίζονται και στα δομικά μέρη της μοτοσυκλέτας όπου συναντάμε δοκιμασμένες λύσεις όπως το ατσάλινο πλαίσιο και το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι που φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το πίσω monoshock αμορτισέρ. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 37 χιλ, ενώ στον τομέα των φρένων συναντάμε διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 200 χιλ πίσω που χρειάζονται 52,8 μέτρα για να ακινητοποιήσουν πλήρως τη μοτοσυκλέτα από τα 100χλμ/ώρα. Φυσικά αυτό δεν θα γινόταν χωρίς την βοήθεια του συστήματος ABS 9.1 Μ της Βosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί ανάλογα τις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και φορούν ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Test: Daytona T310
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα
    Σελίδα 5Κινητήρας
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας

    SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

    SYM: WILD 160 Έρχεται από το μέλλον με φουτουριστική σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    • pitis

      Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.

        14