• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Arai RX-7V EVO TATSUKI: Με πρωτοποριακό εξωτερικό κέλυφος

Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα της Arai, το νέο RX-7V EVO τελευταίων προδιαγραφών ασφάλειας με το επαναστατικό εξωτερικό κέλυφος, την κορυφαία άνεση και την τεχνολογία από F1.

Το Arai RX-7V EVO πληροί τις νέες προδιαγραφές ECE R22-06.

Το RX-7 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας της Arai και έχει αποδείξει την αξία του στο πιο απαιτητικό περιβάλλον, τους αγώνες μοτοσυκλέτας με πολλούς αναβάτες να το εμπιστεύονται. Για το 2022 η Arai παρουσίασε την νέα εκδοχή του κράνους, την RX-7V EVO, η οποία πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας ECE R22-06. Αυτό σημαίνει ότι το κράνος δοκιμάζεται σε μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων, ενώ εξετάζεται και το πως επηρεάζει η πρόσκρουση διαφορετικά σημεία του κράνους. Είναι ένα από τα λίγα κράνη παγκοσμίως που έχουν πάρει τη συγκεκριμένη πιστοποίηση και το παραλάβαμε από την εταιρεία M.C. Motor Import.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέας τεχνολογίας «λείο» κέλυφος για μέγιστη διασπορά των δυνάμεων.

Τα κράνη της Arai, όπως και το Quantic που είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα, έχουν ένα χαρακτηριστικό στρογγυλό σχήμα. Ο λόγος είναι για να μπορούν να διανείμουν ομοιόμορφα στο κέλυφος τις δυνάμεις της κρούσης και φυσικά για να έχουν καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Το RX-7V EVO πάει αυτή τη φιλοσοφία ένα βήμα παραπέρα, αφού το εξωτερικό κέλυφος είναι κατασκευασμένο από PB-SNC2 (Peripherally Belted Structural Net Composite). Πρόκειται για ένα είδος fiberglass δανεισμένο από την F1, που μεγιστοποιεί την αντοχή, όντας ταυτόχρονα ελαφρύ και εύκαμπτο. Η ειδική κατασκευή του κελύφους στο σημείο πάνω από τα μάτια επιτρέπει τη χρήση πιο λεπτού EPS προσφέροντας μεγαλύτερο πεδίο ορατότητας, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσου οδηγούν μοτοσυκλέτα με πιο σκυφτή θέση οδήγησης.
Στην πράξη το κράνος είναι απόλυτα σταθερό στις υψηλές ταχύτητες χωρίς να εμφανίζει αναταράξεις και σε αυτό βοηθάει και η μικρή ρυθμιζόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος. Η ηχομόνωση που προσφέρει είναι αρκετά καλή, χωρίς όμως να πλησιάζει τα επίπεδα του Quantic. Αυτό όμως είναι αναμενόμενο από ένα sport κράνος που προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Ο θόρυβος από τον αέρα δεν γίνεται ενοχλητικός ενώ δεν παρατηρήσαμε τριγμούς.

Χαμηλότερα τοποθετημένος μηχανισμός ζελατίνας

Και στο RX-7V EVO συναντάμε το επαναστατικό σύστημα VAS για το κλείσιμο της διάφανης ζελατίνας με τον μηχανισμό να είναι τοποθετημένος χαμηλότερα αφήνοντας «καθαρό» το πάνω μέρος του κράνους, για αποτελεσματικότερη διασπορά των δυνάμεων της κρούσης. Η ζελατίνα διαθέτει αναμονές για αντιθαμβωτική μεμβράνη, αλλά όπως διαπιστώσαμε είναι πολύ δύσκολο να θαμπώσει αφού υπάρχουν ειδικοί αεραγωγοί στο πάνω μέρος της, ενώ βοηθάει και η εισαγωγή στο σαγόνι στέλνοντας μέρος του αέρα στην εσωτερική πλευρά της ζελατίνας. Στην αριστερά πλευρά υπάρχει ο μηχανισμός κλειδώματος που προέρχεται από τα κράνη της Arai που χρησιμοποιούν οι οδηγοί της F1 και εξαλείφει την πιθανότητα τυχαίου ανοίγματος από τον αέρα ή κατά την κρούση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Smart accessories για smart αναβάτες