SRK 500 RA: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της QJ Motor με αυτόματο κιβώτιο

Η QJ Motor παρουσιάζει την SRK 500 RA, την πρώτη της μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
6 Φωτογραφίες »

Η QJ Motor παρουσιάζει την SRK 500 RA, την πρώτη της μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

(+) και (-) πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
Χωρίς μοχλό ταχυτήτων και το πίσω φρένο στο χέρι
Το αυτόματο κιβώτιο προσαρμόζετε στο στυλ οδήγησης του αναβάτη
Δικύλινδρος κινητήρας 449cc με 53 ίππους

QJMOTOR: SQ16 125. Δυνατότερο 16άρι...125άρι μπορεί να υπάρχει???

QJMOTOR: SRT700S - Απαντά στις προσδοκίες σου!

(+) και (-) πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

Η QJ Motor παρουσιάζει την SRK 500 RA, την πρώτη της μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κάνοντας το επόμενο βήμα δίπλα σε μεγάλους κατασκευαστές όπως η BMW, η Honda, η KTM και η Yamaha. Το νέο μοντέλο βασίζεται τεχνολογικά στην SRK 500 RC με μηχανικό κιβώτιο, όμως εδώ συναντάμε ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα μετάδοσης με (+) και (-) πλήκτρα στο τιμόνι που μεταμορφώνει τον τρόπο οδήγησης και ανοίγει τον δρόμο σε μια νέα γενιά αναβατών.

Χωρίς μοχλό ταχυτήτων και το πίσω φρένο στο χέρι

Σε αντίθεση με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, η SRK 500 RA καταργεί εντελώς τους παραδοσιακούς ποδομοχλούς για την αλλαγή ταχυτήτων και το φρένο. Ο έλεγχος της μετάδοσης γίνεται αποκλειστικά από το τιμόνι, με το πίσω φρένο να έχει μεταφερθεί στην αριστερή μανέτα, όπως συναντάμε στα scooter, προσφέροντας πλήρη ελευθερία κινήσεων στα πόδια του αναβάτη. Αυτό διευκολύνει την προσαρμογή νέων αναβατών που έχουν εμπειρία κυρίως από scooters ή ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και θέλουν να περάσουν σε μεγαλύτερες, πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες με πιο εύκολο τρόπο.
 

Το αυτόματο κιβώτιο προσαρμόζετε στο στυλ οδήγησης του αναβάτη

Το μεγάλο ατού της SRK 500 RA είναι η προηγμένη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, το οποίο μπορεί να προσαρμόζεται στις συνήθειες οδήγησης του κάθε χρήστη. Σύμφωνα με την QJ Motor, η μοτοσυκλέτα "μαθαίνει" το πότε και πώς προτιμάς να αλλάζεις ταχύτητα, διαμορφώνοντας την απόκριση της μετάδοσης για μια προσωποποιημένη εμπειρία. Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες, όλα δείχνουν πως το σύστημα βασίζεται σε τεχνολογία παρόμοια με του Yamaha Y-AMT, με ηλεκτρονικό συμπλέκτη και actuator, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο για ακόμα πιο εξελιγμένη λειτουργία.

Δικύλινδρος κινητήρας 449cc με 53 ίππους

Ο κινητήρας της SRK 500 RA παραμένει ο δικύλινδρος σε σειρά των 449 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 53 ίππων και ροπή που φτάνει τα 4,3 kgm. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και άνεση στον δρόμο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους διαμέτρου 300 χιλιοστών μπροστά με δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin. 

AUTOAGORA
MOTOTREND