QJMotor SRV 600 V2: Με ημιαυτόματο κιβώτιο και πίσω φρένο στο χέρι

Η QJMotor ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά μια νέα έκδοση του SRV 600 V2, η οποία αντικαθιστά το κλασικό 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ένα ημιαυτόματο σύστημα (AMT).
4 Φωτογραφίες »

Η QJMotor ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά μια νέα έκδοση του SRV 600 V2, η οποία αντικαθιστά το κλασικό 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ένα ημιαυτόματο σύστημα (AMT).

Χωρίς συμπλέκτη και λεβιέ ταχυτήτων
Φρένο πίσω στο τιμόνι, όπως στα scooter
V2 κινητήρας 550cc με 50 ίππους
Φαρδιά ελαστικά και μοντέρνος σχεδιασμός

Χωρίς συμπλέκτη και λεβιέ ταχυτήτων

Η QJMotor ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά μια νέα έκδοση του SRV 600 V2, η οποία αντικαθιστά το κλασικό 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ένα ημιαυτόματο σύστημα (AMT) όπου πολύ πιθανόν η ιδέα να ήρθε από το SRK 500 RA. Οι πρώτες φωτογραφίες έγκρισης τύπου αποκαλύπτουν την απουσία λεβιέ ταχυτήτων στο πόδι, με απλό μαρσπιέ να βρίσκεται πλέον στην αριστερή πλευρά. Επιπλέον, το νέο μοντέλο αποκτά ανασχεδιασμένο μπρονζέ καπάκι κινητήρα, πιθανό σημάδι της ύπαρξης ηλεκτρομηχανικού ενεργοποιητή για τις αλλαγές σχέσεων –  πιθανόν κάτι αντίστοιχο με το γνωστό σύστημα Y-AMT της Yamaha.
 

Πίσω φρένο στο τιμόνι, όπως στα scooter

Παρότι απουσιάζει ο συμπλέκτης, το μοντέλο διατηρεί μια μανέτα στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Δεν πρόκειται όμως για συμπλέκτη – η ύπαρξη υδραυλικού κυλίνδρου δείχνει ότι η λειτουργία του πίσω φρένου μεταφέρθηκε στο τιμόνι, δίνοντας λειτουργία φρεναρίσματος όπως στα scooter. Έτσι, το QJMotor SRV 600 V2 συνδυάζει την εμφάνιση και τη ροπή ενός cruiser με την ευκολία χειρισμού ενός scooter με CVT. Μια πρωτότυπη προσέγγιση που μπορεί να προσελκύσει νέο κοινό στην κατηγορία.
 

V2 κινητήρας 550cc με 50 ίππους

Το SRV 600 V2 διαθέτει υγρόψυκτο V2 κινητήρα 550,4 κυβικών εκατοστών, με 49,6 ίππους και 5,4 kgm ροπής, που συνδυάζεται με ιμάντα στη μετάδοση. Στη νέα έκδοση με το 6τάχυτο AMT, όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη φαίνεται να παραμένουν αμετάβλητα. Η φιλοσοφία είναι ξεκάθαρη: να προσφέρει τις ίδιες επιδόσεις με πιο ξεκούραστη και εύκολη εμπειρία οδήγησης.
 

Φαρδιά ελαστικά και μοντέρνος σχεδιασμός

Το QJMotor SRV 600 V2 ξεχωρίζει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του: μπροστινό φωτιστικό σώμα με "ρομποτική" αισθητική, εξαγωνικές ζάντες, διαιρούμενη σέλα με χαμηλό ύψος για τον οδηγό και μια εντυπωσιακή παρουσία στον δρόμο. Τα φαρδιά ελαστικά (130/90-16 μπροστά, 180/60-16 πίσω) δίνουν όγκο και κράτημα, ενώ το μαύρο μοτέρ με μπρονζέ λεπτομέρειες ενισχύει τη  cruiser αισθητική.
Το νέο SRV 600 V2 δείχνει πως η QJMotor δεν φοβάται να πειραματιστεί, προτείνοντας έναν cruiser συνδυασμό άνεσης και τεχνολογίας που ίσως ανοίξει δρόμο για νέες τάσεις στην κατηγορία.
 

ANORAK
ANORAK