Norton V4: Κατασκοπευτικά πλάνα από τη νέα superbike ναυαρχίδα της TVS
|

Η TVS Motor ανεβάζει τον πήχη στη supersport κατηγορία με τη νέα Norton V4, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA 2025 και ήδη δοκιμάζεται στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ντεμπούτο στην EICMA 2025 με νέο σχεδιασμό και παρουσία του CEO στη δοκιμή
Underbelly εξάτμιση και νέα πιο sport γεωμετρία για ενισχυμένο κράτημα
Brembo Hypure monobloc φρένα και ημι-ενεργές αναρτήσεις Öhlins
Euro5+ V4 κινητήρας 1200cc με 185 ίππους και 125 Nm ροπής
Ντεμπούτο στην EICMA 2025 με νέο σχεδιασμό και παρουσία του CEO στη δοκιμή
Η TVS Motor ανεβάζει τον πήχη στη supersport κατηγορία με τη νέα Norton V4, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA 2025 και ήδη δοκιμάζεται στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου. Εντυπωσιακή λεπτομέρεια αποτελεί η παρουσία του ίδιου του Διευθύνοντα Συμβούλου της TVS, Sudarshan Venu, στη σέλα του δοκιμαστικού μοντέλου, δείχνοντας τη σημασία που δίνεται στο project. Η νέα V4 διαφέρει αισθητά από την τρέχουσα V4SV, υιοθετώντας πιο σύγχρονο και επιθετικό σχεδιασμό, με αιχμηρά LED φανάρια και DRL, νέο πίσω φωτιστικό σώμα σε σχήμα τριγώνου και ματ μαύρο πλαίσιο που αντικαθιστά τη γυαλιστερή απόχρωση του προκατόχου της. Η τελική έκδοση αναμένεται να φέρει sport φέρινγκ και νέα γραφικά που θα ενισχύουν το σύγχρονο προφίλ του μοντέλου.
Underbelly εξάτμιση και νέα πιο sport γεωμετρία για ενισχυμένο κράτημα
Σχεδιαστικά, η νέα Norton V4 παρουσιάζει εντελώς ανανεωμένη φιλοσοφία, με εξάτμιση τύπου underbelly που αντικαθιστά τη πλευρική της V4SV, προσφέροντας καθαρότερη αισθητική και καλύτερη κατανομή βάρους. Η θέση οδήγησης είναι έντονα sport, με δέσμευση ανάλογη της Ducati Panigale V4. Το νέο πλαίσιο έχει πιο γωνιώδη σχεδίαση και πιθανόν επανασχεδιασμένη γεωμετρία για ενισχυμένο κράτημα στις στροφές. Ταυτόχρονα, η επιλογή ματ φινιρίσματος στο σκελετό αναδεικνύει τον ανανεωμένο χαρακτήρα του μοντέλου και συνδυάζεται με τις νέες λεπτομέρειες στον φωτισμό, προσδίδοντας πιο καθαρή, premium και racing εμφάνιση.
Brembo Hypure monobloc φρένα και ημι-ενεργές αναρτήσεις Öhlins
Η Norton V4 αναμένεται να εξοπλιστεί με προηγμένα περιφερειακά, όπως τα νέα Brembo Hypure monobloc φρένα, με ασύμμετρο design και αυξημένη απόδοση. Στο μπροστινό μέρος είναι πιθανό να δούμε ημι-ενεργές αναρτήσεις, που ρυθμίζουν την απόσβεση δυναμικά μέσω ηλεκτρονικών, προσφέροντας βέλτιστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Στο πίσω μέρος, διατηρείται το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins με υδραυλικό preload. Σε επίπεδο τεχνολογίας, το μοντέλο θα διαθέτει πολλαπλά riding modes, 6-άξονο IMU, cornering ABS, traction control και ride-by-wire, καθιστώντας το πλήρως εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές των premium superbikes της εποχής.
Euro5+ V4 κινητήρας 1200cc με 185 ίππους και 125 Nm ροπής
Η νέα Norton V4 θα διατηρήσει τον υγρόψυκτο V4 κινητήρα των 1200 κυβικών με διάταξη 72°, ο οποίος θα συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro 5+, ανοίγοντας τον δρόμο για εμπορική πορεία και στην Ευρώπη. Αν και η βασική αρχιτεκτονική παραμένει, αναμένονται επεμβάσεις σε απόδοση και εκπομπές. Ο κινητήρας σήμερα αποδίδει 185 ίππους και 125 Nm ροπής, ωστόσο μένει να φανεί αν η νέα έκδοση θα διαφοροποιηθεί. Αν επιβεβαιωθούν τα χαρακτηριστικά και υπάρξει και μια ελκυστική τιμολόγηση, η Norton τότε θα δείχνει έτοιμη να επιστρέψει δυναμικά στην κορυφή της superbike κατηγορίας.