Νέος δικύλινδρος KTM υπό δοκιμή: Έρχεται 450/490 για τη μεσαία κατηγορία;

Η KTM έχει εντοπιστεί τους τελευταίους μήνες να δοκιμάζει μια νέα σειρά δικύλινδρων μοντέλων, τα οποία φωτογραφήθηκαν σε ευρωπαϊκούς δρόμους. Οι εκδόσεις που διακρίθηκαν περιλαμβάνουν naked, adventure και sport παραλλαγές, δείχνοντας ότι η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζει ολόκληρη οικογένεια.
Πρωτότυπα της KTM εντοπίστηκαν στην Ευρώπη.
Νέα πλατφόρμα για το ενδιάμεσο κοινό.
Το σενάριο των απλοποιημένων 790.
Πιθανή αντικατάσταση της σειράς 690.
mototriti Team
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Πρωτότυπα της KTM εντοπίστηκαν στην Ευρώπη
Η KTM έχει εντοπιστεί τους τελευταίους μήνες να δοκιμάζει μια νέα σειρά δικύλινδρων μοντέλων, τα οποία φωτογραφήθηκαν σε ευρωπαϊκούς δρόμους. Οι εκδόσεις που διακρίθηκαν περιλαμβάνουν naked, adventure και sport παραλλαγές, δείχνοντας ότι η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζει ολόκληρη οικογένεια. Από τα πρώτα στοιχεία, οι μοτοσυκλέτες φέρουν μονό εμπρός δίσκο, απλοποιημένο πλαίσιο και έναν νέο, πιο συμπαγή κινητήρα με μικρού μεγέθους εξατμίσεις. Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για εξέλιξη της πλατφόρμας 790, αλλά για μια εντελώς νέα σειρά με κυβισμό γύρω στα 450 ή 490 κ.εκ.
Νέα πλατφόρμα για το ενδιάμεσο κοινό
Οι εμφανείς διαφορές με την αρχιτεκτονική LC8c και η ύπαρξη ορισμένων κοινών στοιχείων με μοντέλα της CFMoto, με την οποία η KTM συνεργάζεται στενά, δείχνουν ότι πρόκειται για μια διαφορετική φιλοσοφία. Η έκδοση adventure που καταγράφηκε φαίνεται προσανατολισμένη στη χρήση δρόμου–τουρισμού, με στοιχεία όπως ψηλό ρεζερβουάρ καυσίμου και προ-κατασκευασμένα φέρινγκ. Αντίστοιχα, τα naked και sport πρωτότυπα δείχνουν λιγότερο εξελιγμένα σε σχέση με τα υπάρχοντα 790, κάτι που μαρτυρά την πρόθεση της KTM να δημιουργήσει μια πιο προσιτή γκάμα. Ο στόχος είναι το ενδιάμεσο τμήμα της αγοράς, όπου αυτή τη στιγμή κυριαρχούν μοντέλα όπως τα Yamaha MT-07 και Triumph Trident 660.
Το σενάριο των απλοποιημένων 790
Κυκλοφόρησε και η θεωρία ότι τα νέα μοντέλα θα μπορούσαν να είναι μια πιο «απλή» εκδοχή της σειράς 790, με στόχο αναδυόμενες αγορές ή κοινό με μικρότερο budget. ΠαρΆ όλα αυτά, η επιλογή λιγότερο αποδοτικών φρένων και πιο βασικών αναρτήσεων δεν ταιριάζει με τη φιλοσοφία των 790, τα οποία έχουν τοποθετηθεί ως πιο premium επιλογές με έμφαση στις επιδόσεις. Ένα τέτοιο «υποβαθμισμένο» 790 θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στο κοινό της KTM, γιΆ αυτό και το σενάριο αυτό θεωρείται μάλλον απίθανο.
Πιθανή αντικατάσταση της σειράς 690
Η πιο συνεκτική θεωρία είναι ότι η KTM ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της μονοκύλινδρης σειράς 690, που δεν κατάφερε ποτέ να πετύχει μεγάλη εμπορική απήχηση και πλέον πιέζεται από τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Ένας παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερη άνεση και πιο ομαλή παροχή ισχύος, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και το δυναμικό προφίλ που περιμένει το κοινό από την KTM. Η νέα πλατφόρμα θα δώσει τη δυνατότητα ανάπτυξης διαφορετικών εκδόσεων, από καθημερινά naked έως adventure για ταξίδια. Με κυβισμό λίγο πάνω από τα 450 κ.εκ., η ισχύς θα μπορούσε να παραμείνει στα ίδια επίπεδα με τη σειρά 690, εξασφαλίζοντας εύκολη ομολογκασιόν χωρίς να χαθούν οι επιδόσεις. Έτσι, η KTM θα έχει ένα νέο όπλο για την κατηγορία των μεσαίων μοτοσυκλετών, καλύπτοντας το κενό ανάμεσα στις 390 και 790, με σαφή στόχο το ευρύτερο κοινό που αναζητά ισορροπία μεταξύ επιδόσεων, τιμής και ευκολίας χρήσης.