Νέο Yamaha YZF-R25 2025: Δικύλινδρη με 35 ίππους για τις Ασιατικές αγορές

Η Yamaha παρουσίασε τη νέα έκδοση του YZF-R25, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στις ασιατικές αγορές και αποτελεί μια πιο προσιτή και «σφιχτή» εναλλακτική του R3.
5 Φωτογραφίες »

Η Yamaha παρουσίασε τη νέα έκδοση του YZF-R25, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στις ασιατικές αγορές και αποτελεί μια πιο προσιτή και «σφιχτή» εναλλακτική του R3.

Κινητήρας 249 κ.εκ. με απόδοση που ξεπερνά τον ανταγωνισμό
Ανανεωμένος σχεδιασμός με στοιχεία από το νέο R3
Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός
Αποκλειστικά για την Ασία προς το παρόν

YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!

Κινητήρας 249 κ.εκ. με απόδοση που ξεπερνά τον ανταγωνισμό

Η Yamaha παρουσίασε τη νέα έκδοση του YZF-R25, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στις ασιατικές αγορές και αποτελεί μια πιο προσιτή και «σφιχτή» εναλλακτική του R3. Παρά τον μικρότερο κυβισμό, το νέο R25 διατηρεί τον σπορ χαρακτήρα και την υψηλή απόδοση, χάρη στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 249 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 35 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και 2,3 kgm ροπής στις 10.000 σ.α.λ..
Αν και αριθμητικά υπολείπεται του R3, ξεπερνά με άνεση τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας των 250–300 κ.εκ., όπως το CBR300R, το GSX250R και ακόμη και το BMW G 310 R. Η απόδοση αυτή επιτυγχάνεται χάρη και στη σχέση συμπίεσης 11,6:1, που είναι υψηλότερη από του R3, κάνοντας το R25 ένα από τα πιο «εκρηκτικά» δίδυμα της κατηγορίας του.

 

Ανανεωμένος σχεδιασμός με στοιχεία από το νέο R3

Η σχεδίαση του YZF-R25 2025 ακολουθεί την αισθητική αναβάθμιση του YZF-R3, με νέα αεροδυναμικά fairings, αιχμηρό εμπρός μέρος με DRL φώτα ημέρας και πλευρικά πάνελ τύπου αεροτομής στη θέση του συνεπιβάτη. Οι αναλογίες παραμένουν ίδιες με του R3, όπως και το ύψος σέλας στα 780 χιλ. και το μεταξόνιο στα 1.379 χιλ., διατηρώντας μια sport φιλοσοφία που ταιριάζει σε αναβάτες κάθε επιπέδου.
Η ψηφιακή LCD οθόνη προσφέρει πλέον σύνδεση με smartphone, ενώ υπάρχει και θύρα USB, προσθέτοντας τεχνολογικά στοιχεία που λείπουν από πολλούς ανταγωνιστές της κατηγορίας. Αν και οι αλλαγές στον κινητήρα είναι περιορισμένες, το συνολικό αποτέλεσμα δείχνει σαφή αναβάθμιση.

 

Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός

Στο τεχνικό υπόβαθρο, το Yamaha R25 μοιράζεται τη φιλοσοφία και τον εξοπλισμό του R3. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με ανεστραμμένο πιρούνι 37mm και μονοαμορτισέρ πίσω, διαμορφώνοντας ένα σύνολο που προσφέρει σταθερότητα και άμεση απόκριση στο φρενάρισμα και στις στροφές. Τα φρένα αποτελούνται από μονό δίσκο σε κάθε τροχό διαμέτρου 17 ιντσών, με επαρκή απόδοση χάρη και στο συγκρατημένο βάρος των 169 κιλών με όλα τα υγρά.
Το R25 διατηρεί τη θέση του ως μια πραγματικά οδηγοκεντρική sport μοτοσυκλέτα, με γεωμετρία 25° κάστερ και set-up που δεν υπολείπεται σε τίποτα από το μεγαλύτερο αδελφάκι του. Αν και το νούμερο «250» προδίδει μικρότερες δυνατότητες, ο τρόπος που αποδίδει το σύνολο παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία.

Αποκλειστικά για την Ασία προς το παρόν

Το Yamaha R25 είναι, προς το παρόν, διαθέσιμο μόνο σε επιλεγμένες ασιατικές χώρες, όπως η Ιαπωνία, η Ινδονησία και η Μαλαισία. Η ύπαρξη του R3 στις ΗΠΑ και την Ευρώπη καλύπτει ήδη τον ρόλο ενός sport μοντέλου μεσαίας κατηγορίας, καθιστώντας το R25 περιττό σε αυτές τις αγορές.
Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως η Yamaha θα μπορούσε να κάνει το R25 παγκόσμιο μοντέλο και να αφήσει χώρο για τη δημιουργία ενός νέου R5 ή YZF-450/500, ώστε να σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως τα Kawasaki Ninja 500 και Honda CBR500R. Για την ώρα όμως, το R25 απευθύνεται αποκλειστικά στους αναβάτες της Ασίας – και το κάνει με φρέσκο στιλ, δικύλινδρη καρδιά και sport DNA που ξεχωρίζει.
 

LIFAN
YAMAHA