Μεγάλος ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος θα φιλοξενήσει με άνεση δύο κράνη κλειστού τύπου.

Αναπαυτική η σέλα που στηρίζει καλά τη μέση του αναβάτη αλλά τον τοποθετεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο μην αφήνοντας πολλά περιθώρια για κίνηση.

Δύο ντουλαπάκια στην ποδιά για το scooter της KYMCO με το αριστερό να φέρει και θύρα USB.

Εργονομία-Χώροι: Τα καταφέρνει περίφημα

Πολύ προσεγμένο παρουσιάζεται το νέο GT scooter της KYMCO σε αυτούς τους δύο τομείς. Μεγάλη η σέλα σε μήκος αλλά ιδιαίτερα σε πλάτος, τοποθετεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο και τον κρατά εκεί θυμίζοντας bucket κάθισμα αυτοκινήτου. 

Βρίσκεται σε καλή απόσταση από το έδαφος στα 810 χλστ. και δεν θα δυσκολέψει ούτε τους αναβάτες μέσου ύψους. Η σέλα του συνεπιβάτη φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη, με τις χειρολαβές που τελειώνουν σε μια μικρή και πρακτική σχάρα να βρίσκονται σε καλό σημείο για τη σωστή στήριξή του. Γυρίζουμε στον αναβάτη ο οποίος έχει μπροστά του ένα πολύ άνετο “γραφείο”. Το τιμόνι έρχεται σε κλασική GT διάταξη, βρίσκεται ψηλά και αφήνει τα χέρια να πέσουν πάνω με φυσικό τρόπο. 

Δεξιά και αριστερά του τιμονιού θα βρει δύο ευρύχωρα ντουλαπάκια, που δεν κλειδώνουν, για να αφήσει εκεί τα πράγματα που χρειάζεται άμεσα. Στο αριστερό, μάλιστα έχει τοποθετηθεί και θύρα USB για το κινητό ή το GPS του. Το τελευταίο δεν το λέμε τυχαία γιατί η KYMCO έχει προβλέψει χώρο στο “ταμπλώ” για τη συγκεκριμένη ηλεκτρονική συσκευή. Ανετα τοποθετούνται τα πόδια του αναβάτη και στην ποδιά. 

Ωστόσο με το κεντρικό τούνελ να είναι αρκετά φαρδύ η κλασική θέση με τα “πόδια πάνω”, που μόνο σε ένα GT scooter μπορεί να υιοθετήσει κανείς φαντάζει πιο ιδανική από την κλασική με τα πόδια κάθετα. Το όνομα Downtown έχει παράδοση στους καλούς αποθηκευτικούς χώρους και το νέο μοντέλο δεν πάει πίσω. 

Πέρα από τα δύο ντουλαπάκια της ποδιάς, θα βρείτε άπλετο χώρο κάτω από τη σέλα που στέκεται όρθια με την ασφάλεια που προσφέρει το αμορτισέρ της. Ο χώρος αυτός είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη μικροαντικείμενα λύνοντας τα χέρια του αναβάτη. Αν θέλετε ακόμη περισσότερα μπορείτε να βάλετε το έξτρα top case από τα αξεσουάρ της ταϊβανέζικης εταιρίας.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400