Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις κάνουν άριστη δουλειά, ενώ οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo εμπρός κεχωρίζουν.

Το ψαλίδι είναι εντελώς νέο, κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Ο τεράστιος δίσκος είναι 267 χιλιοστών!

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Ακόμα ψηλότερα

Όπως και στα “μικρότερα” Adventure, έτσι και στο 1290, το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα. Από την άλλη το εντυπωσιακό ψαλίδι με τα εξωτερικά “νεύρα” είναι από αλουμίνιο. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 48 χλστ. αλλά και το αμορτισέρ, προέρχονται από τη WP και αποτελούν τις πρώτες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της εταιρίας με τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς να ρυθμίζονται διαρκώς σε πραγματικό χρόνο, όσο βρίσκεται το Adventure εν κινήσει. Ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει τέσσερα διαφορετικά set up (Comfort, Street, Sport, Offroad), προσαρμόζοντας τις γενικές ρυθμίσεις της ανάρτησης αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου του αμορτισέρ. 

Στα φρένα βλέπουμε πλευστούς δίσκους εμπρός διαμέτρου 320 χλστ., οι οποίοι συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo. Πίσω το “παρών” δίνει ένας δίσκος ταψί στα 267 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων. Στον εξοπλισμό υπάρχει, επίσης, και το κορυφαίο ρυθμιζόμενο cornering ABS. 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ