Μονοκόμματο ψαλίδι από αλουμίνιο που αυξάνει την ακαμψία και την σταθερότητα.

Το τελικό της εξάτμισης είναι τοποθετημένο υπό γωνία και εκτός από πανέμορφο, συνεισφέρει στον περιπετειώδη χαρακτήρα του X-ADV.

Κινητήρας – Έγινε πιο λειτουργικός

O κινητήρας του X-ADV, είναι υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με χωρητικότητα 745 κυβικών εκατοστών και έχει σχεδιαστεί, ώστε να μεταφέρει απρόσκοπτα αρκετή ροπή, από τις χαμηλές στροφές. Η γωνία των κυλίνδρων είναι στις 62 μοίρες και ο χρονισμός του στροφάλου στις 270 μοίρες παράγει παλμό τύπου V-Twin. Η απόδοση του είναι 55 ίπποι στις 6.250 σαλ., με μέγιστη ροπή 6,9 κιλά στις 4.750 σαλ. Διπλοί αντικραδασμικοί άξονες, εξαφανίζουν τους κραδασμούς από την αδράνεια στις υψηλές στροφές. Η πεταλούδα του γκαζιού είναι 36 χιλ και το σύστημα injection PGM-FI, εξασφαλίζει τέλεια αναλογία αέρα καυσίμου. 

Το κιβώτιο DCT, είναι διπλής σύμπλέξης, έχει τέσσερα ξεχωριστά προγράμματα και έχει προγραμματιστεί εκ νέου. Με τις νέες λειτουργίες, η επιλογή υψηλότερης σχέσης στη λειτουργιά D, λαμβάνει χώρα 500σαλ υψηλότερα, η οδήγηση στην πόλη είναι περισσότερο "προληπτική" και ο χρονισμός αλλαγής σχέσεων στα τρία επίπεδα της λειτουργίας S, είναι περισσότερο επιθετικός. Το DCT διαθέτει και λειτουργία ανίχνευσης κλίσης. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί αισθητήρες ανοίγματος γκαζιού, κινητήρα και θέσης επιλογέα σχέσεων, ώστε να υπολογίσει τη γωνία κλίσης. Έτσι διατηρεί χαμηλή σχέση στις ανωφέρειες και μεγαλύτερο χρονισμό στην επιλογή χαμηλότερης σχέσης για διασφάλιση κατάλληλου ελέγχου πέδησης κινητήρα στις κατωφέρειες. 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!