Η κύλιση του είναι υπέροχη, η θέση οδήγησης αρχοντική – ξεκούραστη και η γωνία των γονάτων σου δεν αφήνει χώρο για παράπονα και γκρίνιες, ενώ και ο διαθέσιμος χώρος για τα πέλματα είναι περίσσιος.
Premium, premium… και πάλι premium. Αυτή είναι η αίσθηση οδηγώντας το. Η κύλιση του είναι υπέροχη, η θέση οδήγησης αρχοντική – ξεκούραστη και η γωνία των γονάτων σου δεν αφήνει χώρο για παράπονα και γκρίνιες, ενώ και ο διαθέσιμος χώρος για τα πέλματα είναι περίσσιος. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο, βοηθώντας σε να ελιχθείς μέσα στη κίνηση απροβλημάτιστα και αν και το μεταξόνιο του, στα 1505 χλστ. μπορεί να σου φανεί μακρύ για την κατηγορία, θα σου προσφέρει την απαραίτητη ευστάθεια όταν θα πιάσεις την τελική του ταχύτητα στις διαδρομές σου. Ο κινητήρας παίρνει μπρος αθόρυβα και αντίστοιχα ήσυχο είναι και το CVT κιβώτιο, ακόμη και αν κινείσαι σε υψηλές στροφές. Το μοτέρ του είναι γραμμικό και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χρειάστηκε 6 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και 12,8 για το 0-80 - τιμές καλές για την κατηγορία, με την τελική του να ξεπερνάει τα 110 χιλιόμετρα / ώρα. Οι εναλλαγές κατευθύνσεων γίνονται παιχνιδάκι μαζί με το Forza 125, πράγμα που θα παρατηρήσεις ακόμη και σε στροφές, σε φυσιολογικό επίπεδο, σε αυτό συμβάλλουν και οι αναρτήσεις του καθώς ισορροπούν με μαεστρία μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Το μόνο που παρατηρήσαμε είναι πως σε οδόστρωμα με έντονες ανωμαλίες, το πίσω μέρος μπορεί να γίνει αισθητό – μικρό το κακό – καθώς μπορείς απλά να ρυθμίσεις την προφόρτιση. Στον τομέα της πέδησης, το scooter κινείται εξίσου σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς τα φρένα έχουν καλό αρχικό δάγκωμα και οι μετρήσεις μας έδειξαν πως η ακινητοποίηση του επέρχεται μετά από 30,8 μέτρα από τα 80 χιλιόμετρα / ώρα. Το ABS είναι διακριτικό και θα επέμβει δύσκολα, σε σημείο που θα ξεχάσεις πως υπάρχει, αλλά όταν το χρειαστείς είναι εκεί. Αλλη μια αναφορά, πρέπει να γίνει στην εξαιρετική ζελατίνα, που όπως προαναφέραμε μπορείς να ρυθμίσεις στη χαμηλή – ψηλή θέση απλά με το πάτημα ενός κουμπιού εύκολα και άμεσα, ακόμη και αν οδηγείς μέσα στη κίνηση. Η κάλυψη της δε, είναι σωτήρια και το καταλαβαίνεις κατευθείαν, καθώς αν την έχεις χαμηλά, όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν θα αρχίσουν οι στροβιλισμοί στο κράνος, με το που την σηκώσεις, εξαφανίζεται η ηχορύπανση. Γενικά, για να κλείσουμε, το συνολικό feeling που σου αφήνει η Honda με το Forza 125 είναι πως γνωρίζεις ότι πρόκειται για ένα 125άρη που κατ επέκταση διαθέτει διαχειρίσημη ισχύ, οπότε ενδόμυχα για να το πούμε λαϊκά – θες να του πιείς το αίμα και το scooter είναι εκεί και σε αφήνει. Εκ του αποτελέσματος, κατεβαίνεις από τη σέλα του και χαμογελάς και όλα χάρις ένα «απλό» 125 κυβικά μοντέλο.
Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο, βοηθώντας σε να ελιχθείς μέσα στη κίνηση απροβλημάτιστα και αν και το μεταξόνιο του, στα 1505 χλστ. μπορεί να σου φανεί μακρύ για την κατηγορία, θα σου προσφέρει την απαραίτητη ευστάθεια όταν θα πιάσεις την τελική του ταχύτητα στις διαδρομές σου.