Η κύλιση του είναι υπέροχη, η θέση οδήγησης αρχοντική – ξεκούραστη και η γωνία των γονάτων σου δεν αφήνει χώρο για παράπονα και γκρίνιες, ενώ και ο διαθέσιμος χώρος για τα πέλματα είναι περίσσιος.
Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο, βοηθώντας σε να ελιχθείς μέσα στη κίνηση απροβλημάτιστα και αν και το μεταξόνιο του, στα 1505 χλστ. μπορεί να σου φανεί μακρύ για την κατηγορία, θα σου προσφέρει την απαραίτητη ευστάθεια όταν θα πιάσεις την τελική του ταχύτητα στις διαδρομές σου.
Το μόνο που παρατηρήσαμε είναι πως σε οδόστρωμα με έντονες ανωμαλίες, το πίσω μέρος μπορεί να γίνει αισθητό – μικρό το κακό – καθώς μπορείς απλά να ρυθμίσεις την προφόρτιση.