Τα τεχνικά σχέδια για την νέα πατέντα της Honda, που αφορά τεχνολογία HUD σε συνδυασμό με έλεγχο αφής...

Τα τεχνικά σχέδια για την νέα πατέντα της Honda, που αφορά τεχνολογία HUD σε συνδυασμό με έλεγχο αφής...

Τα τεχνικά σχέδια για την νέα πατέντα της Honda, που αφορά τεχνολογία HUD σε συνδυασμό με έλεγχο αφής...

Honda: Ετοιμάζει ενδείξεις HUD με…αφή!

Μια επαναστατική ιδέα για το μέλλον των ενδείξεων στις μοτοσυκλέτες ετοιμάζει η Honda, θέλοντας να ενοποιήσει την προβολή τύπου HUD με τις οθόνες αφής. Πως θα το κάνει αυτό; Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Τα τελευταία 3 χρόνια, οι πληροφορίες που προβάλλονται από τα όργανα και τις ενδείξεις των μοτοσυκλετών έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Από τότε που είχαμε κυκλικά «ρολόγια», με αναλογικές ενδείξεις και λυχνίες, οι οθόνες πρακτικά αντικαθιστούν κάθε άλλη μορφή απεικόνισης πληροφορίας, αργά αλλά σταθερά. Μάλιστα, η Honda ήδη παρουσίασε οθόνη με λειτουργία αφής, στο νέο Africa Twin 1100. Όμως τόση πολλή πληροφορία μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του αναβάτη, πόσο μάλλον η χρήση μιας οθόνης αφής που «απαιτεί» να την κοιτάς… Η Honda λοιπόν, κατέθεσε νέες πατέντες με προτεινόμενη λύση στα προβλήματα αυτά.

Βάσει των σχεδίων που δημοσιεύθηκαν, η Honda αναπτύσσει τεχνολογία προβολής ενδείξεων HUD, συνδυαστικά με λειτουργίες «αφής» για να διευκολύνει την χρηστικότητα αλλά και την ασφάλεια του αναβάτη. Ένας ειδικός projector θα προβάλλει τις ενδείξεις πάνω στην ζελατίνα της μοτοσυκλέτας, σε μεγάλο μέγεθος, απευθείας μπροστά στα μάτια του αναβάτη χωρίς να του αποσπά την προσοχή. Το σύστημα, άλλωστε, χρησιμοποιείται για δεκαετίες στα αεροσκάφη, ενώ τα τελευταία χρόνια μπαίνει και στον χώρο του αυτοκινήτου, είναι δηλαδή σε κάθε περίπτωση δοκιμασμένο.

Εκεί που η πρόταση της Honda καινοτομεί, είναι η ενσωμάτωση επιφάνειας αφής στην ζελατίνα, στην περιοχή που θα προβάλλονται οι ενδείξεις. Μέσω αυτής, ο αναβάτης θα χρησιμοποιεί την ζελατίνα και ως… οθόνη αφής, αγγίζοντας τις προβαλλόμενες ενδείξεις για να κάνει αυτά που θέλει! Φυσικά η τεχνολογία αφής δεν είναι νεωτεριστική από μόνη της, σήμερα, όμως ο συνδυασμός αυτών των ενδείξεων είναι μια φρέσκια ιδέα, που στόχο έχει την διευκόλυνση χειρισμών και την μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την διάρκειά τους.

Παράλληλα, μέσα από αυτό το σύστημα, ο αναβάτης θα μπορεί να πλοηγηθεί πιο εύκολα, ανάμεσα στα όλο και πιο περίπλοκα μενού επιλογών της μοτοσυκλέτας. Για να μην παραλείψουμε βέβαια, την δυνατότητα έντονης και ξεκάθαρης απεικόνισης μηνυμάτων εκτάκτου ανάγκης, χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης να κατεβάσει το βλέμμα για να διαβάσει.

Η Honda χρησιμοποιεί δύο μοτοσυκλέτες για «παραδείγματα» στην πατέντα της: Μία Africa Twin και μία CBR1000RR, κάτι που αναμφίβολα αποκαλύπτει τις προθέσεις της εταιρείας για πολλαπλές χρήσεις των νέων τεχνολογιών. Περιμένουμε περισσότερα, που σίγουρα έρχονται…
Η Honda χρησιμοποιεί δύο μοτοσυκλέτες για «παραδείγματα» στην πατέντα της: Μία Africa Twin και μία CBR1000RR, κάτι που αναμφίβολα αποκαλύπτει τις προθέσεις της εταιρείας για πολλαπλές χρήσεις των νέων τεχνολογιών. Περιμένουμε περισσότερα, που σίγουρα έρχονται…