H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

  • H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.
  • H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

Ducati Monster S2R Custom: Η μοτοσυκλέτα που έμεινε μισή!

Στην τέχνη της custom μοτοσυκλέτας, δεν υπάρχουν όρια. Τους κανόνες θέτει το προσωπικό γούστο και, σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα μέσα, οδηγεί στην εκτέλεση.

Έχουμε δει αρκετές custom μοτοσυκλέτες ανά τα χρόνια, όμως μια Ducati τόσο… κομμένη, όσο την μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ, όχι!


H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα

Δημιουργός της μοτοσυκλέτας που βλέπετε εδώ είναι ο Brent Smedley, ο οποίος δουλεύει ως αθλητικός ιατρός σε πανεπιστήμιο, αλλά βρήκε γρήγορα το ενδιαφέρον του για το customizing μοτοσυκλέτας. Στον ελεύθερο του χρόνο, ο Smedley έμαθε μεταλλικές κατασκευές και αποφάσισε να αξιοποιήσει τις νέες του γνώσεις, κατασκευάζοντας την μοτοσυκλέτα των ονείρων του. Η βάση ήταν μια Ducati Monster S2R 800 του 2006, την οποία ο Smedley απέκτησε σε αξιοσημείωτα καλή κατάσταση με μόλις 5.600 χιλιόμετρα στο καντράν!
 

Η… ολόγυμνη αλήθεια!

O Smedley δεν έχασε καθόλου χρόνο στο build του, ξεκινώντας με το να… κόψει σχεδόν τα πάντα από την αρχική μοτοσυκλέτα! Κρατώντας μόνο τον «λαιμό» του τιμονιού από το αρχικό πλαίσιο, ο Smedley έφτιαξε μια νέα κατασκευή από σωλήνες ατσαλιού, η οποία διαφέρει σημαντικά σε εμφάνιση από το εργοστασιακό πλαίσιο και «περικλείει» το ρεζερβουάρ καυσίμου. Ακόμα, στο χέρι και εκ νέου κατασκευάστηκαν το εμπρός φτερό, το κουτί των ηλεκτρονικών, η βάση των οργάνων, η θήκη της μπαταρίας αλλά και όλη η εξάτμιση, φτιαγμένη από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο κινητήρας των 803 κ.εκ. παρέμεινε, όπως και οι τροχοί των 17 ιντσών, ενώ το εμπρός πιρούνι προέρχεται από μια Monster S4R.
 

Ιδού η «Antevasine»

Η παραπάνω λέξη αποτελεί την ονομασία της μοτοσυκλέτας, που ο Smedley κατασκευάσε. Μεταξύ όσων αναφέραμε παραπάνω, η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης νέο εγκέφαλο της Microtec, custom εισαγωγές αέρα και νέο ψυγείο λαδιού, ώστε ο κινητήρας να δουλεύει όσο καλύτερα γίνεται. Παράλληλα, ο Smedley τοποθέτησε κλιπ-ον από την Motogadget, ενώ τα μόνα πράγματα που δεν έκανε ο ίδιος, ήταν να φτιάξει την σέλα και να εξασφαλίσει τα υλικά για την βαφή. Τώρα, ο ίδιος σκέφετεται αν θα το κρατήσει ή αν θα το θέσει στην διάθεση κάποιου άλλου παρόμοιου… μερακλή, που θα θελήσει να το αγοράσει!
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »