H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

  • H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.
  • H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

Ducati Monster S2R Custom: Η μοτοσυκλέτα που έμεινε μισή!

Στην τέχνη της custom μοτοσυκλέτας, δεν υπάρχουν όρια. Τους κανόνες θέτει το προσωπικό γούστο και, σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα μέσα, οδηγεί στην εκτέλεση.

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

Έχουμε δει αρκετές custom μοτοσυκλέτες ανά τα χρόνια, όμως μια Ducati τόσο… κομμένη, όσο την μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ, όχι!


H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

H Ducati Monster S2R Custom του Brent Smedley.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα

Δημιουργός της μοτοσυκλέτας που βλέπετε εδώ είναι ο Brent Smedley, ο οποίος δουλεύει ως αθλητικός ιατρός σε πανεπιστήμιο, αλλά βρήκε γρήγορα το ενδιαφέρον του για το customizing μοτοσυκλέτας. Στον ελεύθερο του χρόνο, ο Smedley έμαθε μεταλλικές κατασκευές και αποφάσισε να αξιοποιήσει τις νέες του γνώσεις, κατασκευάζοντας την μοτοσυκλέτα των ονείρων του. Η βάση ήταν μια Ducati Monster S2R 800 του 2006, την οποία ο Smedley απέκτησε σε αξιοσημείωτα καλή κατάσταση με μόλις 5.600 χιλιόμετρα στο καντράν!
 

Η… ολόγυμνη αλήθεια!

O Smedley δεν έχασε καθόλου χρόνο στο build του, ξεκινώντας με το να… κόψει σχεδόν τα πάντα από την αρχική μοτοσυκλέτα! Κρατώντας μόνο τον «λαιμό» του τιμονιού από το αρχικό πλαίσιο, ο Smedley έφτιαξε μια νέα κατασκευή από σωλήνες ατσαλιού, η οποία διαφέρει σημαντικά σε εμφάνιση από το εργοστασιακό πλαίσιο και «περικλείει» το ρεζερβουάρ καυσίμου. Ακόμα, στο χέρι και εκ νέου κατασκευάστηκαν το εμπρός φτερό, το κουτί των ηλεκτρονικών, η βάση των οργάνων, η θήκη της μπαταρίας αλλά και όλη η εξάτμιση, φτιαγμένη από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο κινητήρας των 803 κ.εκ. παρέμεινε, όπως και οι τροχοί των 17 ιντσών, ενώ το εμπρός πιρούνι προέρχεται από μια Monster S4R.
 

Ιδού η «Antevasine»

Η παραπάνω λέξη αποτελεί την ονομασία της μοτοσυκλέτας, που ο Smedley κατασκευάσε. Μεταξύ όσων αναφέραμε παραπάνω, η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης νέο εγκέφαλο της Microtec, custom εισαγωγές αέρα και νέο ψυγείο λαδιού, ώστε ο κινητήρας να δουλεύει όσο καλύτερα γίνεται. Παράλληλα, ο Smedley τοποθέτησε κλιπ-ον από την Motogadget, ενώ τα μόνα πράγματα που δεν έκανε ο ίδιος, ήταν να φτιάξει την σέλα και να εξασφαλίσει τα υλικά για την βαφή. Τώρα, ο ίδιος σκέφετεται αν θα το κρατήσει ή αν θα το θέσει στην διάθεση κάποιου άλλου παρόμοιου… μερακλή, που θα θελήσει να το αγοράσει!
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »