Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
  • Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους

Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους

-Νέο πλαίσιο χωροδικτυώματος, Brembo & Pirelli.
-Δικύλινδρος Testastretta ξεσηκώνει με 110 ίππους.
-Βασίλισσα των ηλεκτρονικών με Cornering ABS.
-Minimal γραμμές με Rally δυνατότητες.

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

Νέο πλαίσιο χωροδικτυώματος, Brembo & Pirelli.

Σχεδιασμένο εξ`ολοκλήρου από λευκό χαρτί έχει φτιαχτεί το νέο πλαίσιο από ατσάλι με διάταξη χωροδικτυώματος, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Στην ίδια λογική σχεδιασμού έχει δημιουργηθεί και το υποπλαίσιο καθιστώντας το πιο ανθεκτικό στο έξτρα βάρος βαλιτσών ή πρόσθετου ρεζερβουάρ. Παραμένει πίστη στην παράδοση στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Μ50 και πίσω μία δισκόπλακα των 264 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα αντιστοίχως. Τα πάρα πολύ καλά ελαστικά μεικτής χρήσης, Scorpion Rally STR της Pirelli, είναι τοποθετημένα σε ακτινωτούς τροχούς τύπου Tubeless με διαστάσεις 90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της KYB, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 46 χιλιοστών με διαδρομή 230 χιλιοστά και πίσω μία monoshock ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη, με σημείο έδρασης, ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε ότι ένα τέτοιο δυνατό σχήμα, καταφέρνει να ακινητοποιήσει τη Ducati Desert-X σε 40,4 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στα 0.

Δικύλινδρος Testastretta ξεσηκώνει με 110 ίππους

Στην πολυπόθητη κατηγορία των On-Off όπου στην χώρα μας μεσουρανεί, η Ducati μας ρίχνει άλλη μία πρόταση στο τραπέζι, εκτός του μεγάλου της μοντέλου Multistrada V4 Rally των 1.158κ.εκ, την ανήσυχη Ducati Desert-X. Μία μοτοσικλέτα με έντονο ταμπεραμέντο, καθώς είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, δεσμοδρομικό, Testastretta 11ο, 8-βάλβιδο (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), δικύλινδρο κινητήρα με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής των 937κ.εκ, αποδίδοντας 110 ίππους στις 9.250σ.α.λ και ροπή 92Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Ο L2 που είναι φορεμένος στη Desert-X είναι πιο ελαφρύς από τον προκάτοχό του κατά 1,7 κιλά και είναι ο ίδιος που έχει τοποθετηθεί στη Monster, Multistrada V2, Hypermotard και Supersport. Αξίζει να αναφερθεί, ότι έχουν αυξηθεί χιλιομετρικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών και συντήρησης, τα οποία ανέρχονται στα 15.000 χιλιόμετρα και αντίστοιχα στα 30.000χλμ για ρύθμιση βαλβίδων. Η δύναμη που μεταφέρει στις παλάμες μας ταράζει το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο, καταφέρνοντας να μας βάλει σε διαδικασίες να κοιτάμε τα χρονόμετρα σε πόση ώρα θα κάνει τα 0-100χλμ/ώρα, επιτυγχάνοντας να δούμε το νούμερο των 3,7 δευτερολέπτων και ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 4 δευτερόλεπτα. Ένα τέτοιο ζωηρό σύνολο θα περίμενες να έχει σημαντική κατανάλωση, αλλά κατάφερε να κυμανθεί σε μεικτό κύκλο στα 6,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βασίλισσα των ηλεκτρονικών με Cornering ABS.

Όταν πηγαίνεις να δεις μία Ducati ξέρεις ότι θα έχει όμορφες σχεδιαστικές γραμμές, περιφερειακά επιδόσεων και πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Όλες οι πληροφορίες που περιμένεις να δεις, απεικονίζονται σε μία έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών τοποθετημένη σε σχεδόν όρθια κάθετη  θέση, θυμίζοντας Dakar Road book. Η σύνθεση ξεκινάει με τα προγράμματα οδήγησης (Riding modes), συνεχίζοντας με, σύστημα αντιανύψωσης του μπροστινού τροχού (Ducati Wheelie Control), φρένο κινητήρα (Engine Brake Control), αυτόματο σβήσιμο φλας (Self canceling turn indicators), πλοήγηση turn-by-turn μέσω της Ducati Multimedia System με bluetooth διασύνδεση, σύστημα αντιολίσθησης πίσω τροχού (Ducati Traction Control), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (Anti-lock braking system), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών μέσα στη στροφή (Cornering Anti-lock Braking System), ένδειξη στάθμης καυσίμου, ρολόι, ταχύμετρο, στροφόμετρο, επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασίας κινητήρα, ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί χιλιομετρητές, μετρητής εναπομεινάντων χιλιομέτρων, μενού ρυθμίσεων και 2 Interface τα οποία εναλλάσσουν σε Rally φόντο ή σε Standard. Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει, η απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της, στα ανάλογα τερέν και το σύστημα αυτόματου πιλότου Cruise control για ατελείωτα χιλιόμετρα.

Minimal γραμμές με Rally δυνατότητες

Αυτό που την ξεχωρίζει αδιαμφισβήτητα είναι η Vintage σχεδίασή της, αναβιώνοντας το τότε Gagiva Elefant, με του αερόψυκτους δεσμοδρομικούς κινητήρες της Ducati. Οι μπροστινοί διπλοί προβολείς τεχνολογίας LED, οι οποίοι φέρουν και λειτουργία φώτων ημέρας DRL, το πίσω φωτιστικό σώμα που αναβοσβήνει πιο γρήγορα σε κατάσταση απότομου φρεναρίσματος (Ducati Brake Light) για να επιστήσει την προσοχή των οχημάτων που ακολουθούν, θα συμβάλουν σημαντικά στην ορατότητα κατά τις νυχτερινές ώρες οδήγησης, αλλά και της ημέρας. Η δυνατότητα των 6 προγραμμάτων οδήγησης θα μας δώσει την επιλογή να κινηθούμε με αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό μας στυλ. Τα ήδη γνωστά προγράμματα είναι το Sport, Wet, Urban και Touring, καθώς το Enduro (75 ίπποι) θα βοηθήσει τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες να την ευχαριστηθούν σε εκτός δρόμου τερέν και το νέο Rally (110 ίπποι) θα ταιριάξει στους πιο απαιτητικούς, έχοντας μεγαλύτερη εμπειρία. Το σταμπιλιζατέρ θα χρησιμέψει στην αποφυγή του κοσκινίσματος του τιμονιού με τη γωνία κάστερ να ανέρχεται στις 27,6 ο. Η παιχνιδιάρα Desert-X με τη λεπτή σιλουέτα σε minimal γραμμές, έχει βάρος πλήρη υγρών 223 και χωρίς υγρά 202 κιλά, όπου με ένα ρεζερβουάρ των 21 λίτρων θα μας δώσει μια αυτονομία κοντά στα 320 χιλιόμετρα. Τέλος, το αμιγώς «κατσίκι» της φινετσάτης εταιρείας στην κατηγόρια των 60% On Road και 40% Off road είναι είναι εξοπλισμένο με μία ενισχυμένη αλουμινένια ποδιά προστατεύοντας τον L2 από κακοτοπιές, χωρίζοντας το από το έδαφος 250 χιλιοστά και τη σέλα από το οδόστρωμα 875 χιλιοστά.

Η τιμή της ξεκινάει από τα 19.000,00 ευρώ.