Ασφαλές και σταθερό σε όλες τις συνθήκες.

    Οδηγώντας: Όταν η άνεση συναντά την ευελιξία

    Ξεκινώντας την οδήγηση του νέου Burgman στο αστικό περιβάλλον, αμέσως διαπίστωσα την άνεση με την οποία κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά και την αυξημένη ευελιξία που του χάρισε η μείωση του βάρους κατά 7 ολόκληρα κιλά. Το τιμόνι δεν εξέχει σε σημείο να εμποδίζει και κόβει αρκετά ώστε να ελίσσεσαι με την χάρη μικρότερων μοντέλων χωρίς να σε απασχολεί η κίνηση των δρόμων. Ανοίγοντας το γκάζι, ο κινητήρας αποδίδει θετικά από χαμηλά και δεν χρειάζεται να φλερτάρεις με το κόκκινο φάσμα των στροφών κάθε φορά που θες να κινηθείς πιο γρήγορα ή να κάνεις μια προσπέραση. Έτσι θα βλέπεις συχνά και το λαμπάκι eco να σου φτιάχνει τη διάθεση, υπενθυμίζοντας σου ότι οδηγείς οικολογικά για το περιβάλλον και οικονομικά για το πορτοφόλι σου. 

    Το νέο μοντέλο μπορεί να έχει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις, αλλά δεν παύει να είναι ένα  GT scooter που δεν προορίζεται μόνο για την πόλη. Στις μακρινές εξορμήσεις όπου περιλαμβάνεται και αυτοκινητόδρομος, μπορείς να κινείσαι για ώρες με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ/ώρα, ενώ η βελόνα του ευανάγνωστου κοντέρ θα σταματήσει  λίγο πάνω από τα 140 χλμ/ώρα. Σε αυτές τις συνθήκες η προστασία από τον αέρα επαρκεί, αλλά η ζελατίνα ίσως φανεί χαμηλή για τα δεδομένα του ονόματος Burgman, ειδικά στους ψηλότερους αναβάτες. Όταν συναντήσεις στροφές, η σχετικά σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων μαζί με τον 15άρη μπροστινό τροχό σε γεμίζουν εμπιστοσύνη και το scooter παραμένει σταθερό χωρίς να σε τρομάζει ακόμα και όταν το πιέζεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αισθάνεσαι και τις γνωστές κακοτεχνίες των Ελληνικών δρόμων ειδικά στο πίσω μέρος, οπότε η σωστή ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου επιβάλλεται, αφού η μέτριας σκληρότητας σέλα δεν γίνεται να φιλτράρει τα πάντα. Για το τέλος έμεινε ένα στοιχείο που θα εκτιμήσεις σε κάθε σου μετακίνηση και δεν είναι άλλο από τα πολύ καλά φρένα, τα οποία έχουν αρκετή δύναμη αλλά και σωστή αίσθηση, που μαζί με την πολύτιμη βοήθεια των Dunlop scootsmart κάνουν το ABS να ενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!