Μπορεί το πιρούνι να μην είναι ανεστραμμένο, όμως κάνει σωστά τη δουλειά του, όπως και τα φρένα που επιβραδύνουν ικανοποιητικά την ελαφριά Ninja.

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - φρένα

    Μια μοτοσυκλέτα με σπορ καταβολές βασίζεται ιδιαίτερα στους παραπάνω τομείς και η Kawasaki γνωρίζοντάς το, εξόπλισε την Ninja 400 με ένα στιβαρό πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα (θυμίζει αυτό της H2), χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο.
    Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνει την απαραίτητη ακαμψία, ενώ διατηρεί το βάρος σε χαμηλό επίπεδο το οποίο με πλήρη υγρά δεν ξεπερνά τα 168 κιλά. Αυτό σημαίνει ότι είναι έξι ολόκληρα κιλά ελαφρύτερη από την Ninja 300, κάτι που σε συνδυασμό με την πιο κλειστή γωνία κάστερ κάνει τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο γρήγορη και ευέλικτη στον χειρισμό. 

    Στους υπόλοιπους τομείς συναντάμε πιο συμβατικές λύσεις που όμως κάνουν σωστά τη δουλειά τους χωρίς να ανεβάζουν το κόστος. Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος, το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό 41 χιλ χωρίς ρυθμίσεις και φιλοξενεί μια διπίστονη δαγκάνα της Nissin η οποία αναλαμβάνει να σταματήσει τον δίσκο 310χιλ τύπου μαργαρίτα. 
    Στο πίσω μέρος εξοπλίζεται με ένα μονό αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλικό και ρυθμίζεται σε 5 θέσεις όσον αφορά την προφόρτιση του ελατηρίου. Η πίσω δαγκάνα είναι επίσης διπίστονη και ο δίσκος μαργαρίτα 220 χιλ., ενώ φυσικά δεν λείπει και το ABS χωρίς όμως δυνατότητα απενεργοποίησης.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ