• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Κινητήρας: Ό,τι χρειαζόταν

     

    Ο υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 745 κυβικών, συνεχίζει να αποδίδει 54 ίππους και 6.9 κιλά ροπής, όμως πλέον η απόδοση διατηρείται για μεγαλύτερο εύρος στροφών, καθώς ο κόφτης επεμβαίνει στις 7.500 σ.α.λ , 900 σ.α.λ υψηλοτέρα από το μοντέλο του 2017. Ακόμα μια προσθήκη που πλέον είναι must, είναι το Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε 2 επίπεδα ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Τέλος, το νέο X-ADV εφοδιάζεται και με την λειτουργία G mode που έχουμε συναντήσει στο Africa Twin , προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στο χώμα, μειώνοντας την ολίσθηση του συμπλέκτη στις αλλαγές ταχυτήτων. Για να το ενεργοποιήσεις πρέπει να ακινητοποιηθείς και να πατήσεις το κουμπί που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την οθόνη. Οι υπόλοιπες λειτουργίες του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT δεν έχουν αλλαγές με τα D και S mode να παραμένουν, όπως και η δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές από τους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ