• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα Επιτυχημένη συνταγή

     

    Καμία αλλαγή δεν είχαμε σε αυτόν τον τομέα, αφού η αρχική επιλογή των σχεδιαστών δεν έδειξε κανένα σημάδι αδυναμίας. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι είναι όσο στιβαρό χρειάζεται, ενώ η σχεδίασή του σε συνδυασμό με τον 15 ιντσών πίσω τροχό δημιουργούν αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων κάτω από τη σέλα. Φυσικά την παράσταση και πάλι κλέβει το αλουμινένιο ψαλίδι που συμβάλλει όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στην ακαμψία - σταθερότητα του συνόλου κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. 

    Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών με διαδρομή 153,5 χιλ. που ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα αμορτισέρ που εδράζεται μέσω μοχλικού και διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και 150 χιλ διαδρομής. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω, το  X-ADV  απέχει από το έδαφος 162χιλ που κρίνονται ιδανικά για εκτός δρόμου εξερευνήσεις. Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι διαμέτρου 296 χιλ μπροστά με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος 240 χιλ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS είναι δικάναλο, φροντίζοντας να μην μπλοκάρουν οι ακτινωτοί τροχοί των 17 (εμπρός) και 15 ιντσών (πίσω) που φορούν τα ελαστικά μικτής χρήσης Trial Wing της Bridgestone.

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ