Το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε. Οι διπλοί δίσκοι των 300 χιλιοστών προσφέρουν δυνατά και άμεσα φρεναρίσματα.

Aρωμα από dragster στην πανέμορφη εισαγωγή αέρα.

Πλαίσιο – Ανάρτηση – Φρένα – Με αθλητική περιβολή

Όλα έγιναν με γνώμονα τη δυναμική οδήγηση και το σπορ χειρισμό του Street Rod.  Έτσι, το πλαίσιο και το υποπλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ οι αλλαγές στο ίχνος και στο κοντύτερο μεταξόνιο των 1510χιλ εξασφαλίζουν κοφτερή και πιο σπορ συμπεριφορά.  
Το  αναθεωρημένο ψαλίδι μάκρυνε με σκοπό να φιλοξενήσει το μεγαλύτερου πάχους ελαστικό, καθώς και την αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης του πίσω τροχού, που αποτελείται από δύο piggyback αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. 
Στον εμπρός άξονα συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με μαύρα καλάμια χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. ¶ριστα εξοπλισμένο στον τομέα της πέδησης, το Street Rod διαθέτει πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων που δαγκώνουν διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών και σε συνδυασμό με τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου, προσφέρουν άφθονη δύναμη φρεναρίσματος. 
Οι τροχοί των 17 ιντσών αγκαλιάζονται από τα πολύ καλά Michelin Scorcher 21 με διαστάσεις 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.