Ο συνεπιβάτης μάλλον θα δυσκολευτεί στο Tuono, αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος.

    Aνεση – Εργονομία Racing καταστάσεις

    Ο μικρός όγκος της μοτοσυκλέτας, η θέση πάνω και όχι μέσα σε αυτή και το ίσιο τιμόνι που βρίσκεται χαμηλά σε προδιαθέτουν για γρήγορη οδήγηση, πριν βάλεις καν το κλειδί πάνω στη μίζα. Μαζί με τα σχετικά ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, δημιουργούν μια θέση οδήγησης ιδανική για το περιβάλλον της πίστας, που δεν κουράζει όμως στο δρόμο όπως ένα superbike. Βέβαια μην περιμένετε ανέσεις cruiser (παρά το cruise control που διαθέτει), μιας και σε ένα Factory απλώς δεν αρμόζουν… Όσον αφορά τον συνεπιβάτη, αν θέλει να έρθει μαζί σου, όπως είναι φυσικό θα πρέπει να κάνει αρκετές παραχωρήσεις όταν τοποθετεί τα μαλακά του μόρια στο έξτρα σελάκι. Γυρνώντας το κλειδί, το μάτι σου πέφτει κατευθείαν πάνω στον πίνακα οργάνων, που αποτελείται από μια έγχρωμη TFT οθόνη με όμορφα γραφικά και  ό,τι πληροφορία μπορείς να φανταστείς. Πέρα από τα βασικά,  μπορείς να δεις και να ρυθμίσεις από το τιμόνι το επίπεδο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το χρονόμετρο και πολλές από τις παραμέτρους που θα αναφέρουμε παρακάτω. Κερασάκι στην τούρτα, η ένδειξη στο κάτω-δεξιά μέρος της οθόνης που σε πληροφορεί για τις μοίρες αλλά και το ποσοστό γκαζιού-φρένου, όπως ακριβώς βλέπουμε στους αγώνες Moto GP.