LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 32.719 αναγνώστες (11/09/2025)
Στο επίκεντρο του 675SR-R βρίσκεται φυσικά ο κινητήρας του, ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά της CFMOTO, που γνωρίσαμε στο 675NK.
2 Φωτογραφίες »

Στο επίκεντρο του 675SR-R βρίσκεται φυσικά ο κινητήρας του, ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά της CFMOTO, που γνωρίσαμε στο 675NK.

Στο επίκεντρο του 675SR-R βρίσκεται φυσικά ο κινητήρας του, ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά της CFMOTO, που γνωρίσαμε στο 675NK. Με διάμετρο και διαδρομή εμβόλων στα 72χλστ και 55,2χλστ αντίστοιχα, χτυπά με "παλμό" 1-3-2, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 12 βαλβίδες. Αποδίδει 94 ίππους στις 11.000σαλ και 70Nm στις 8.250σαλ και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter για τα ανεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης που κάνει πιο ομαλά τα κατεβάσματα σε απότομες επιβραδύνσεις, ακόμα και χωρίς rev‑match. Παρά την σχετικά "ασταθή" φύση των τρικύλινδρων σε σειρά κινητήρων, η λειτουργία του είναι πολύ ομαλή χάρη στην χρήση αντικραδασμικού άξονα, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι ο ήχος του. Βαθύς και βροντερός στα χαμηλά, δεν θα περίμενες ότι βγαίνει από ένα εργοστασιακό τελικό εξάτμισης, ενώ στις υψηλές στροφές γίνεται εθιστικός. Παράλληλα δεν είναι αρκετά δυνατός ώστε να ενοχλεί στον αυτοκινητόδρομο, στοιχείο πολύ θετικό. Ο ψεκασμός της Bosch δείχνει βελτιωμένος σε σχέση με αυτόν που συναντήσαμε στο 675NK, με κάποια μικρά "σκασίματα" όταν αφήνεις το γκάζι να παραμένουν. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης η μέση κατανάλωση του CFMOTO 675SR-R κυμάνθηκε στα 5λ/100χλμ, ένα αρκετά χαμηλό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας και τα κυβικά του, ενώ στο ταξίδι σημείωσε κατανάλωση στα 4,2λ/100χλμ. Ελαφρώς πιο χαμηλή είναι λοιπόν η κατανάλωση ταξιδιού σε σχέση με NK, χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική του SR-R και την πιο μακριά 6η σχέση του. Με το 15 λίτρων ρεζερβουάρ δηλαδή έχει αυτονομία 300-350 χιλιομέτρων.


 Αποδίδει 94 ίππους στις 11.000σαλκαι 70Nm στις 8.250σαλ και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μεquickshifter για τα ανεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης που κάνει πιο ομαλά τακατεβάσματα σε απότομες επιβραδύνσεις, ακόμα και χωρίς rev‑match.

Αποδίδει 94 ίππους στις 11.000σαλκαι 70Nm στις 8.250σαλ και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μεquickshifter για τα ανεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης που κάνει πιο ομαλά τακατεβάσματα σε απότομες επιβραδύνσεις, ακόμα και χωρίς rev‑match.

Σελίδα 1CFMOTO 675 SR-R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS