BMW Concept RR: Τέρας με 230+ ίππους και carbon πλαίσιο (+video)

Η BMW Motorrad παρουσίασε το Concept RR, ένα πρωτότυπο superbike που αποκαλύπτει ξεκάθαρα την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η εταιρεία στην επόμενη γενιά των μοντέλων S 1000 RR και M 1000 RR
4 Φωτογραφίες »

Η BMW Motorrad παρουσίασε το Concept RR, ένα πρωτότυπο superbike που αποκαλύπτει ξεκάθαρα την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η εταιρεία στην επόμενη γενιά των μοντέλων S 1000 RR και M 1000 RR

Φτερά , σώμα και ψαλίδι όλα carbon
Κινητήρας 230+ ίππων και συστήματα WSBK
Ανανεωμένη αεροδυναμική για μεγαλύτερη σταθερότητα
Υπομονή μέχρι το 2027

Φτερά , σώμα και ψαλίδι όλα carbon

Η BMW Motorrad παρουσίασε το Concept RR, ένα πρωτότυπο superbike που αποκαλύπτει ξεκάθαρα την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η εταιρεία στην επόμενη γενιά των μοντέλων S 1000 RR και M 1000 RR. Το Concept εμφανίστηκε στο Concours dΆEleganza (όπου είναι μια σημαντική διεθνές έκθεση που τιμά την μηχανοκίνητη τέχνη και την κομψότητα) και δανείζεται σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία από την εργοστασιακή M 1000 RR με την οποία ο Toprak Razgatlıoğlu κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK.

Το φέρινγκ διατηρεί χαρακτηριστικά όπως τα «βράγχια» στα πλάγια, αλλά με νέο, πιο αγωνιστικό σχήμα. Η ουρά είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, με φωτιζόμενο λογότυπο RR αντί για παραδοσιακό πίσω φανάρι, και τα υπόλοιπα μέρη – φτερά, σώμα, ψαλίδι – είναι κατασκευασμένα από carbon, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.

Κινητήρας 230+ ίππων και συστήματα WSBK

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Concept RR βασίζεται σε αυτόν της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του WSBK, με απόδοση που ξεπερνά τους 230 ίππους. Αν και ακόμη δεν είναι η τελική έκδοση για παραγωγή, αντιπροσωπεύει τις προθέσεις της BMW για απόλυτη απόδοση.

Το Concept διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά ίδια με του εργοστασιακού WSBK μοντέλου, με πλήρη διαχείριση του κινητήρα, traction control και πολλαπλές επιλογές χαρτογραφήσεων, προσφέροντας τεχνολογία πίστας σε πρωτόγνωρο επίπεδο για μοντέλο δρόμου.

Ανανεωμένη αεροδυναμική για μεγαλύτερη σταθερότητα

Η αεροδυναμική του Concept RR έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Τα νέα πτερύγια είναι διακριτικά, αλλά λειτουργικά: δεν θυμίζουν πλέον «μουστάκι», αλλά ενσωματώνονται ομαλά στο φέρινγκ και αγκαλιάζουν τα λεπτά εμπρός φώτα.

Το εμπρός μέρος είναι εμφανώς πιο χαμηλό και συμπαγές από τα σημερινά μοντέλα παραγωγής, μειώνοντας την αντίσταση στον αέρα και ενισχύοντας την ευκινησία. Η BMW σημειώνει ότι η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να επιτευχθούν ταχύτητα, σταθερότητα και χαμηλή αντίσταση – στόχοι που συχνά συγκρούονται μεταξύ τους.

Υπομονή μέχρι το 2027

Το BMW Concept RR παραμένει σε φάση πρωτοτύπου και δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει άμεσα. Τα S 1000 RR και M 1000 RR θα παραμείνουν στη γκάμα έως τουλάχιστον το 2026, με τη νέα γενιά RR να αναμένεται το νωρίτερο το 2027. Μέχρι τότε, το Concept RR μάς δίνει μια μοναδική ματιά στο τι έρχεται: ελαφρύτερο, πιο επιθετικό και πιο τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ.

 

AUTOAGORA
AUTOAGORA