Aprilia SR 400 GT: Εντοπίστηκε καμουφλαρισμένη στην Ιταλία!

Η Aprilia επεκτείνει την οικογένεια SR GT με μεγαλύτερο κυβισμό και νέο σχεδιασμό
Δυναμική σχεδίαση με επιρροές από το sport DNA της Aprilia
Κινητήρας 400 κ.εκ. και νέο set-up σε αναρτήσεις και φρένα
Το SR 400 GT βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και αναμένεται σε μεταγενέστερη παρουσίαση
APRILIA: Aprilia Tuono 457! Η απόλυτη ισορροπία δύναμης και ευελιξίας
Η Aprilia επεκτείνει την οικογένεια SR GT με μεγαλύτερο κυβισμό και νέο σχεδιασμό
Η Aprilia εξελίσσει το νέο SR 400 GT, ένα adventure scooter μεσαίας κατηγορίας, το οποίο θα συμπληρώσει την υπάρχουσα σειρά SR GT. Το μοντέλο εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στην Ιταλία, και παρότι βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, αποκαλύπτει ήδη κατευθύνσεις σχεδίασης και εξοπλισμού που ξεχωρίζουν.
Το SR 400 GT διατηρεί τον διπλό χαρακτήρα της σειράς SR GT, με αστική πρακτικότητα και δυνατότητες ήπιας κίνησης εκτός δρόμου, ενώ έρχεται με μεγαλύτερο κινητήρα και αναβαθμισμένα περιφερειακά για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στην καθημερινότητα.
Δυναμική σχεδίαση με επιρροές από το sport DNA της Aprilia
Παρά το έντονο καμουφλάζ, το νέο μοντέλο αποπνέει αισθητική sport μοτοσυκλέτας. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από αιχμηρή σχεδίαση, με φωτιστικά σώματα και πλαστικά μέρη που παραπέμπουν σε μοντέλα της supersport κατηγορίας. Το πίσω μέρος είναι καθαρό και μινιμαλιστικό, με ενσωματωμένα φώτα πορείας και stop, χωρίς ξεχωριστό φανάρι.
Η θέση οδήγησης είναι όρθια, με νέο τιμόνι και εργονομικά στηρίγματα, σχεδιασμένα για άνεση και έλεγχο. Το ψηφιακό ταμπλό TFT αναμένεται να περιλαμβάνει λειτουργίες συνδεσιμότητας, προσφέροντας στον αναβάτη σύγχρονα εργαλεία πλοήγησης και διασύνδεσης.
Κινητήρας 400 κ.εκ. και νέο set-up σε αναρτήσεις και φρένα
Στο επίκεντρο του Aprilia SR 400 GT βρίσκεται μονοκύλινδρος κινητήρας 399 κ.εκ., με ισχύ που εκτιμάται κοντά στους 36 ίππους. Συνδυάζεται με CVT αυτόματο κιβώτιο, προσφέροντας ευκολία στην καθημερινή χρήση και σταθερή απόδοση.
Το πλαίσιο βασίζεται σε σωληνωτή κατασκευή διπλής διατομής, ενώ ξεχωρίζουν τα νέα περιφερειακά εξαρτήματα: εμπρός βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι (USD) με αυξημένη διαδρομή και ενισχυμένο σύστημα πέδησης, ενώ πίσω τοποθετούνται διπλά αμορτισέρ.
Η εξάτμιση που φέρει το πρωτότυπο φαίνεται να προέρχεται από προϋπάρχον μοντέλο της Piaggio ,χωρίς να είναι βέβαιο ότι θα διατηρηθεί στο τελικό στάδιο παραγωγής.
Το SR 400 GT βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και αναμένεται σε μεταγενέστερη παρουσίαση
Αν και επίσημη ημερομηνία παρουσίασης δεν έχει ανακοινωθεί, η γενική εικόνα δείχνει πως το SR 400 GT βρίσκεται ακόμα αρκετά νωρίς στην αναπτυξιακή του πορεία. Η εμφάνισή του σε κάποια μεγάλη έκθεση εντός του έτους θεωρείται απίθανη, με την Aprilia να συνεχίζει τις δοκιμές και τη βελτιστοποίηση του μοντέλου.
Η έλευση του Aprilia SR 400 GT θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην κατηγορία των ευέλικτων adventure scooters, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό τεχνολογίας, εργονομίας και δυναμισμού. Πρόκειται για μια πρόταση που φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου αναβάτη, τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής.