
Όλα χρειάζονται λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα – μόλις 9,5 δ. θέλει το Piaggio Medley 200.
Kαι με τα καλύτερα φρένα το Medley – 27 μέτρα χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί πλήρως.
Το Honda SH 150 βάζει τα γυαλιά και σε 125άρια – καίει μόλις 2 λ./100χλμ.
Με τιμές που ξεκινούν από 2.995 ευρώ – το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR ATR 200.
Τα scooter που ανήκουν στη κατηγορία των 200 κ.εκ. είναι η ιδανική λύση για κάποιον που θέλει ένα οικονομικό μέσο μετακίνησης για τη πόλη και απευθύνονται και σε όσους επιθυμούν ένα δεύτερο δίκυκλο για αστική χρήση, ώστε να μην ταλαιπωρούν τη μοτοσυκλέτα τους. Το κόστος απόκτησης τους δεν υπερβαίνει πολύ την τιμή ενός 125, ενώ παράλληλα η συντήρηση τους κυμαίνεται στα ίδια οικονομικά πλαίσια. Εμείς συγκεντρώσαμε τα 200άρια με την πιο «ζωηρή» απόδοση ως τα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας, την καλύτερη τιμή κατέγραψε το Piaggio Medley 200, καθώς χρειάστηκε μόλις 9,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 80 χλμ. Στα 9,8 δ. ακολούθησε το Aprilia SR GT 200, στα 10,5 το Honda SH 150 και στις εναπομείναντες δύο θέσεις βρίσκονται τα QJMOTOR ATR 200 και Yamaha NMAX 155 με 10,7 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
| Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Τροχός εμπρός | 0 - 80 χλμ./ώρα (δ.) | 80 - 0 χλμ./ώρα (Μέτρα) | Κατανάλωση /Αυτονομία |
|---|---|---|---|---|---|---|
| PIAGGIO MEDLEY 200 | 174 | 16 | 9,5 | 27 | 3,1 / 225 | |
| APRILIA SR GT 200 | 174 | 14 | 9,8 | 31,6 | 3 / 300 | |
| HONDA SH 150 | 156,6 | 16 | 10,5 | 32,4 | 2 / 350 | |
| YAMAHA NMAX 155 | 155 | 13 | 10,7 | 28,9 | 3,4 / 208 | |
| QJMOTOR ATR 200 | 175 | 14 | 10,7 | 31,2 | 3,2 / 250 |
Και στον τομέα της πέδησης, ο οποίος είναι εξαιρετικά σημαντικός ανεξαρτήτως κατηγορίας και κυβικών, το Piaggio Medley 200 κατάφερε να ξεχωρίσει, πετυχαίνοντας πλήρη ακινητοποίηση έπειτα από μόλις 27 μέτρα. Λίγο πιο πίσω ακολούθησε το Yamaha NMAX 155, το οποίο χρειάστηκε 28,9 μέτρα για να σταματήσει από τα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα. Στην αμέσως επόμενη θέση βλέπουμε το QJMOTOR ATR 200, με 31,2 μέτρα. Ελάχιστα πιο πίσω βρίσκεται το Aprilia SR GT 200, με 31,6 μέτρα, και στα 32,4 μέτρα το Honda SH 150. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως τα Piaggio και Honda εξοπλίζονται με 16άρη τροχό εμπρός, στοιχείο που αυξάνει τη σταθερότητά τους στον δρόμο συνολικά, ενώ παράλληλα «διαβάζουν» και «καταπίνουν» τις ανωμαλίες πιο αποτελεσματικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η χαμηλή κατανάλωση είναι ο βασικός παράγοντας για να επιλέξει κάποιος να πραγματοποιεί τις καθημερινές του μετακινήσεις από τη δουλειά στο σπίτι και αντίστροφα με ένα scooter, πέρα από την επιπλέον πρακτικότητα που προσφέρουν χάρη στους αποθηκευτικούς τους χώρους κάτω από τη σέλα. Βάσει των μετρήσεών μας, πρωταγωνιστής στη χαμηλή κατανάλωση δεν είναι άλλο από το SH 150, το οποίο με την τιμή που πέτυχε, κοντράρει ακόμα και τα 125άρια. Συγκεκριμένα, "έκαψε" 2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Στα 3 λίτρα μετρήσαμε το SR GT 200, στα 3,1 το Medley, ενώ στα 3,2 και 3,4 λίτρα / 100 χλμ. μετρήθηκαν τα ATR 200 και NMAX 155, αντίστοιχα.
Αναφέραμε παραπάνω ότι οι τιμές τους δεν ξεπερνούν σημαντικά αυτές των 125 κ.εκ. και απευθύνονται στην πλειονότητα των αναβατών. Το πιο προσιτό από τα πέντε μοντέλα είναι το QJMOTOR ATR 200, με τιμή 2.995 ευρώ. Ακολουθεί το Aprilia SR GT 200 με τιμή 3.499 ευρώ και το Piaggio Medley 200 με 3.600 ευρώ. Στο υψηλότερο εύρος τιμής βρίσκονται τα Yamaha NMAX 155 και Honda SH 150, με τιμές 4.100 και 4.150 ευρώ αντίστοιχα. Αναφορικά με το σχέδιο, τα μοντέλα απευθύνονται σε ευρύ κοινό, καθώς δύο από αυτά (Honda και Piaggio) διαθέτουν επίπεδο πάτωμα, διευκολύνοντας τη μεταφορά αντικειμένων, ενώ τα υπόλοιπα (QJMOTOR, Aprilia, Yamaha) ακολουθούν τη φιλοσοφία GT. Τα SR GT 200 και ATR 200 ενσωματώνουν επίσης στοιχεία adventure, με μικτής χρήσης ελαστικά που επιτρέπουν τη διάσχιση βατών χωματόδρομων.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.