Δεν θα σηκωθεί σούζα το ίδιο εύκολα με το μεγάλο αδελφό, ενώ θέλει πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο.
Η μεγάλη διαφορά στον κυβισμό δεν σημαίνει αυτόματα και μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη. Ούτε και στο βάρος υπάρχει κάτι δραματικό. Για δείτε όμως τον τρόπο με τον οποίον αποδίδονται τα άλογα, αλλά ακόμα σημαντικότερα, κοιτάξτε τη μέγιστη ροπή του 1100 και τις στροφές που αυτή εμφανίζεται. Εκεί γίνεται κατανοητός ο επιπλέον τσαμπουκάς του μεγάλου αδελφού. Μιλάμε για τρία επιπλέον κιλά ροπής, που αποδίδονται 1.500 στροφές χαμηλότερα. Αρχοντική γροθιά πυγμάχου βαρέων-βαρών, που βοηθάει τα μάλα σε σούζες με το καλημέρα και σε power-drifts. Ένα άλλο σημείο που φαίνεται η διαφορά είναι στο μπροστινό πιρούνι-κόσμημα της Marzocchi του 1100 με τα 50 χλστ. και τις πλήρεις ρυθμίσεις. Τέλος, ο νέος συμπλέκτης APTC στο 796 δεν βοηθά στον ίδιο βαθμό τον «μικρό» να βγάλει τον «χορευτή» από μέσα του, όπως ο ξηρός υδραυλικός βοηθάει το 1100. Είπαμε, αξιόμαχο το 796 σε όλα του, αλλά το 1100 παραμένει με ευκολία ο βασιλιάς του λόφου, και για πολύ καλούς λόγους.