Βλέπετε ίσως το καλύτερο σημείο του Z750R. Τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες με ακτινική τρόμπα, σωληνάκια υψηλής πίεσης και προαιρετικό ABS.
Οι βελτιώσεις στις οποίες προχώρησε η Kawasaki στον τομέα των φρένων, είχαν ως αποτέλεσμα αυτά να αναδειχθούν στο καλύτερο ίσως χαρακτηριστικό του Z750R. Μπορεί οι δίσκοι να παρέμειναν σχεδόν ίδιοι (αυξήθηκε μόνο το πάχος τους), ωστόσο, οι αλλαγές στις δαγκάνες είναι εντυπωσιακές. Αντί για τις διπίστονες της απλής έκδοσης, συναντάμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, με νέα, επίσης ακτινική τρόμπα και μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. Τα ίδια σωληνάκια μεταφέρουν την πίεση και στο πίσω φρένο, το οποίο διαθέτει δαγκάνα με μικρότερης διαμέτρου έμβολο, προκειμένου να εξισορροπηθεί η αυξημένη πίεση που έρχεται από αυτά. Η απόδοση του νέου συστήματος πέδησης είναι εξαιρετική και έχει εξαλείψει το μοναδικό παράπονο που είχα από τα φρένα της απλής έκδοσης: αυτό του "χλιαρού" αρχικού δαγκώματος.
Επιπλέον, η ισχύς τους και η αίσθηση έχουν βελτιωθεί σημαντικά, ώστε να μην αποδεικνύονται κατώτερα των περιστάσεων στις sport βόλτες.
Και τα νέα φρένα, όχι μόνο δεν είναι κατώτερα των περιστάσεων, αλλά τις ξεπερνούν κιόλας, ειδικά στην έκδοση με το ABS.