Αισθητικά, το V7 έχει δανειστεί μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα των προηγούμενων μοντέλων. Το λεπτό ρεζερβουάρ με τις διακριτικές γωνίες προέρχεται από το V7 Sport, ενώ τα σχέδια (λογότυπα κ.τ.λ.) από το πρώτο V7 του 1969. Τέλος, οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες ανήκουν στην έκδοση Special. Και η υπόλοιπη εμφάνισή του όμως δεν σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί. Το V7 Classic «φωνάζει» από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για μέλος της ιστορικής σειράς. Το λεπτό ρεζερβουάρ, η επίπεδη σέλα, τα πλαϊνά μέρη, το σχήμα των τελικών και οι ακτινωτοί τροχοί με τα φαρδιά λάστιχα, αποτελούν σήματα κατατεθέντα ενός V7.
Η Moto Guzzi δεν θέλησε να εκσυγχρονίσει καθόλου το V7 στον αισθητικό τομέα. Η εμφάνιση της μοτοσικλέτας θα μπορούσε να την μπερδέψει εύκολα με ένα από τα παλιότερα μοντέλα, αν στον χρωμιωμένο πίνακα των οργάνων δεν υπήρχαν δύο διακριτικά τοποθετημένες ψηφιακές οθόνες. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία συνηγορούν στο ότι πρόκειται για ένα μοντέλο όχι μόνο εμπνευσμένο, αλλά προερχόμενο από το παρελθόν.